U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Even snel wat nieuwe foto's gemaakt, onbewerkt, met pompen aan, maar geeft een impressie hoe het erbij staat
Bekijk bijlage 322571Bekijk bijlage 322575Bekijk bijlage 322572Bekijk bijlage 322573Bekijk bijlage 322574
Niet slecht he Frank
Vindt de bak mooi helder.
Wow Frankie, dat ziet er goed uit.... Wat een verschil met een tijdje terug!!! Ga zo door
Mvg Jon
Ik heb dat hier ook, moet me beker om de dag leeg gooien....
Hey Frank,
Het ziet er echt top uit! Zou haast gaan twijfelen of je er wel water in hebt zitten!:biggrin:
Gr.
Michiel
Vandaag maar eens de cd speler in de meterkast een halt toegeroepen.
Bekijk bijlage 323536Bekijk bijlage 323535Bekijk bijlage 323537
Nu weet ik het, Zonlicht is de beste verlichting !![]()
Hahaha....
Tja, geld op de bank zetten levert op dit moment niets op, en op het dak levert het tenminste nog watt op...
Wow Frank,
Ik heb zojuist op mijn gemak een goeie 2,5 uur door je dagboek heen gespit! Maar wat een genot om te zien hoe jij met deze tophobby omgaat! Gedreven diy projecten maken en steeds naar verbetering zoeken! Dan praat ik nog niet eens naar de topbakken die je hebt of hebt gehad!
Klinkt wellicht wat overdreven maar ik heb genoten van je dagboek, dit wou ik toch even kwijt! Daarbij heb ik veel inspiratie opgedaan voor mijn toekomstige bak!
Keep up the good work.
Greetz,
Skeijve
Hoi Skeijve,
Leuk dat je even mijn dagboek hebt doorgenomen. Wow, 2,5 uur!!! Oepss...
Bedankt iig voor je complimenten, deze worden altijd enorm gewaardeerd.
Ik heb idd al wat diy projecten gehad. En wordt daarom ook al door sommige op dit forum als macgyver betiteld :biggrin:. Ik vindt het gewoon leuk veel dingen zelf te doen. Het is altijd makkelijk om naar de winkel te gaan en te zeggen "doe mij die maar", maar mij hoor je altijd zeggen "hoe zit of werkt dat". En als het dan niet rendabel is of niet mogelijk is om het zelf te maken dan ga ik pas over op kopen.
Ik ben iig blij dat je voldoende inspiratie hebt opgedaan door het lezen van mijn dagboek en hoop dan ook dat dit jou gaat helpen met een goeie start met je toekomstige bak. Succes iig!!! topjes
Goede investering Frank,ook als je bak ooit weg is heb je hier nog iets aan,wel niet de hele dag nu gaan kijken als dat metertje wel terug draait he.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.