U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Je bent druk bezig glenn.
Maar je koralen zien er goed uit.
Hopen dat de 2 in de vissekom ook weer bijtrekken gr bas

Hey Glen je ziet toch wel verschil hoor ,Goed dat je de twee apart heb gezet , Ik hoop dat ze het halen gr jaap
Kan gebeuren toch glenn iedereen heeft weleens een koraal wat niet aanslaat
Gr bas
Hey Glen Dat verhaal van de twee favites wist ik ,Maar het verschil in je fotos zie je ook heel licht zoals je zelf aangaf Die favites heb je volgens mjn in de zelfde winkel gekocht als de mijne die doet het geweldig dus ik denk dat het wel goed komt ( hoop ik ) zie foto gr jaap
Hey Glen deze is groen was een beetje lastig op de foto te krijgen in avondlicht maar komt volgens mij uit de zelfde bak bij Marco vandaan ,ik weet niet waar het bij jou aan licht maar je lampen zijn toch goed dan zou het water denk ik de oorzaak zijn want anders had ik mischien ook een plaagdiertje gehad gr jaap

Hey Glen , vervelend dat ze zo verkomeren ,Bij mij zit de garnaal er ook op en er zitten deelanemoontjes onder ,blijft het goed doen tot nu toe , vandaag even een paar wurdimanni garnaaltjes halen voor deze plaagjes ,maar ik weet zeker dat je er alles aan doet om ze er weer bovenop te helpen gr jaap
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.