U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Abnormaal is bekendKijk eens......
Bekijk bijlage 618122
De eerste kolonie hang er al een tijdje (vanaf een stekje van 2cm gegroeid)
Bekijk bijlage 618123
Deze is vandaag bevestigd. De normaalste zaak in de wereld voor mij.
Maar ik schijn nogal "abnormaal" te zijn. haha....
Prachtig, waar heb je de porites gekocht? Die staat ook nog op mijn lijstje.Vandaag ff wezen "shoppen" voor versterking van de schoonmaakploeg.
20x Mitrax sculpus
10x Percnon Gibbessi
1 x echinata ice fire (Ik kon het niet nalaten)
1x comanthus comatula
1x porites bisperma
Ik ben weer zo blij als en kind![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Volgens mij sta jij ook op de negeer bij meester Fong.Heb je het nu over geplastificeerd ijzerdraad ? Want zo ziet het wel uit, zeker op de die laatste foto waar die echinata aan hangt te bengelen.
Normaal reageer ik ook niet meer op glenn, maar in dit geval heb ik toch nog te doen met die mensen de klakkeloos zijn advies overnemen met zijn ijzerdraad terwijl het in werkelijk hier om geplastificeerd ijzerdraad gaat.Volgens mij sta jij ook op de negeer bij meester Fong.
Trap er toch niet in met zijn ijzer draad.
Glenf gebruikt meer dan alleen zijn eigen dsr.
En pas op , als je even tegen hem ingaat, word je gelijk verwijderd van alle dsr gerelateerde pagina's.
Zoals ik al zei, niet is bij Glenf zoals het lijkt.Normaal reageer ik ook niet meer op glenn, maar in dit geval heb ik toch nog te doen met die mensen de klakkeloos zijn advies overnemen met zijn ijzerdraad terwijl het in werkelijk hier om geplastificeerd ijzerdraad gaat.
Geen idee of ik op de negeer sta bij glenn, boeit me verder ook niet.
Beide... je heb zo meer controle over je dierenbestand.Is de afscheiding tegen vissen die niet bijelkaar kunnen komen of om bepaalde vissen tegen te houden geen koraal te eten?
Zoals ik al eerder zei, ik maak mij niet druk om roest in zeewateraquaria.Je ziet toch dat het geplastificeerd is? Op de uiteinden na dan, dat zal dan ook gaan oxideren.
Zouden ze ook de kleine groene deelanemoontjes pakken?Over ijzer in zeewater heb ik al genoeg bewijs geleverd dat het prima kan. Voor mij is het de normaalste zaak en ik struikel letterlijk erover. Dus niet onlogisch dat het onderwerp steeds naar voren komt.
Ik had het natuurlijk ook gewoon kunnen verzwijgen, maar daar is een goed gedocumenteerd dagboek als dit niet voor.
Vlinders zijn mooi en weliswaar zeer nuttige bewoners van een met koralen gevuld aquarium. Zeker de semilarvatus zijn prachtig en vanaf het begin een droomvis van mij geweest
Ik hoef nooit meer om te kijken naar plagen als majano, aptasia, asters anemomen en ongewenste woeker zoas....
Je moet alleen de juiste balans in het dierenbestand vinden
Majano's zijn een lekker snackZouden ze ook de kleine groene deelanemoontjes pakken?
Daar heb ik las

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.