U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Voor zolang als dat nog kan. Ik las laatst dat dit jaar de tl buizen ook in de ban gaan door regels uit Brussel. Ze mogen niet meer gemaakt en geïmporteerd worden. Er zal zeker nog wel een voorraad zijn, maar ook het tijdperk van bakken op t5 is eindig lijkt het. Draai zelf ook op t5 en zit nu wel een beetje rond te kijken naar een vervanger. Gr peteruh ..... nee niet echt ..... als je de handtekeningen aanzet, kan je lezen dat ik T5 draai .... en dat blijf ik ook doen ..... 2 glows zijn enkel ter aanvulling en vervanging van de pulzars van Giesemann![]()
Ik hoorde ook zo iets "waaien" ......zou erg jammer zijn ..... helaas blijft de "groene Paus" zoals ze hier die man in Vlaanderen noemen maar doordenderen met zijn groene golf ..... vaak met doelstellingen zonder oplossingen .....Voor zolang als dat nog kan. Ik las laatst dat dit jaar de tl buizen ook in de ban gaan door regels uit Brussel. Ze mogen niet meer gemaakt en geïmporteerd worden. Er zal zeker nog wel een voorraad zijn, maar ook het tijdperk van bakken op t5 is eindig lijkt het. Draai zelf ook op t5 en zit nu wel een beetje rond te kijken naar een vervanger. Gr peter

Helemaal mee eens ..... volgens mij zijn ze zelfs de mooiste van alle verkrijgbare soorten!Die seductions zijn super mooi!
Merci voor de tip .... ze staan allemaal geisoleerd op een apart steentje ..... niet het mooiste qua plaatsing in het rif maar voorkomt narigheid zoals je beschrijft ..... zo doe ik het met montipora soorten ook als oplossing ..... kunnen anders het gehele rif overnemenZet ze op gepaste afstand ban je sps marc , ze kunnen in die richting nogal hufterig zijn...

Lala, jij weet ook wel wat je moet vragen toch?Zoals altijd weer prachtige portrettenpersoonlijk de laatste Monti (Crazy T) vind ik helemaal gek
Stond ook gisteren in de winkel weer geplakt tegen een stuk van deze maar 120 eu voor 5cm .......
los niet gegaan
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.