Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Eheim incpiria marine 530

Debbie1978

ZeewaterForum lid
Omdat we aan het kijken zijn voor een grotere aquarium zou ik graag willen weten of er mensen zijn die ervaring hebben met een eheim aquarium.
maakt deze lawaai? Is de bijgeleverde verlichting goed?
we twijfelen tussen eheim of een red sea Max 650.

gr Debbie

Ik heb de incperia 300 en ben zeer tevreden.
Ik heb er een open bak van gemaakt met ai prime leds erboven omdat ik dat mooier vind.
Wat betreft geluid, dat wordt bepaald door alle motoren van apparatuur, de Eheim opvoer is erg stil.
De bak is super mooi afgewerkt en alle leidingen zijn kant en klaar, plug en play.
Succes met je nieuwe project.

Ik heb zelf een Incpiria 500 gehad, nu een Redsea reefer 750XXl, de kast van een Eheim is een stuk steviger dan die van de Redsea

Ik heb de incperia 300 en ben zeer tevreden.
Ik heb er een open bak van gemaakt met ai prime leds erboven omdat ik dat mooier vind.
Wat betreft geluid, dat wordt bepaald door alle motoren van apparatuur, de Eheim opvoer is erg stil.
De bak is super mooi afgewerkt en alle leidingen zijn kant en klaar, plug en play.
Succes met je nieuwe project.
de verlichting die erbij zit is deze voldoende? Uw bak heeft die dan ook verlichting in de kast zelf?

Verlichting is voldoende voor de meeste koralen, wil je meer SPS zou ik er nog 1 bij nemen
In de kast heb ik zelf verlichting aangebracht een nadeel was de kleine sump.
En in de zomer heb je toch wel een koeler nodig.
De kast van de Redsea is van MDF.

De bakken van Aquaja Diamond line kan je ook eens naar kijken, deze hebben wel aluminium frame verwerkt in de kast.

Heb zelf de incpiria 230, zeer goed en mooi materiaal
Verlichting is voldoende voor de meeste koralen, wil je meer SPS zou ik er nog 1 bij nemen
In de kast heb ik zelf verlichting aangebracht een nadeel was de kleine sump.
En in de zomer heb je toch wel een koeler nodig.
De kast van de Redsea is van MDF.

De bakken van Aquaja Diamond line kan je ook eens naar kijken, deze hebben wel aluminium frame verwerkt in de kast.
de red sea Max is uit aluminium, de reefer is mdf dacht ik gelezen te hebben.
ga me eens verdiepen in de aquaja. Bedankt, gr

de red sea Max is uit aluminium, de reefer is mdf dacht ik gelezen te hebben.
ga me eens verdiepen in de aquaja. Bedankt, gr
Ja, de Redsea max is aluminium, sorry ik had er overheen gelezen.

Back
Bovenaan