Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Jecod SLW30

Dimi3

ZeewaterForum gebruiker
Wie heeft er ervaring met deze pompen? Hoe stil zijn ze? Ik heb vernomen en gelezen dat ze een zeer brede stroming hebben maar uiteraard ook niet heel bereik in de bak. Ik heb zelf een bak van 110 lengte en ik vroeg me af of deze pomp icm 2 nanostreams zou voldoen?
 
Wie heeft er ervaring met deze pompen? Hoe stil zijn ze? Ik heb vernomen en gelezen dat ze een zeer brede stroming hebben maar uiteraard ook niet heel bereik in de bak. Ik heb zelf een bak van 110 lengte en ik vroeg me af of deze pomp icm 2 nanostreams zou voldoen?
Heb deze nu een week of drie ! Eerste week hoorde je licht de overhand pulse nu onhoorbaar had eerst de gyre 4 jaar maar deze is stiller met het zelfde resultaat, en makkelijker schoon te maken 2 min
Bij de gyre was dat altijd een klus !
 
Bedankt voor de reacties mannen! Ik heb de knoop ondertussen doorgehakt en hem gewoon maar besteld. Ik ben benieuwd.
Hoeveel rijkt de stroming tot bij jullie in de bak?
 
Bedankt voor de reacties mannen! Ik heb de knoop ondertussen doorgehakt en hem gewoon maar besteld. Ik ben benieuwd.
Hoeveel rijkt de stroming tot bij jullie in de bak?
Ik heb een trigon model driehoek 400 liter en deze komt in alle hoeken staat nu op 75 procent .
Voor weinig geld en hele hoop pomp ! Ik heb een tweede besteld voor reserve !
 
Bovenaan