Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Tips pvc leidingwerk

Stefanvoo

ZeewaterForum lid
Hallo allemaal,
Voor het eerst ga ik over naar een sump onder de Aquarium,
Dus mijn vraag voor een stille en goede leidingwerk, hebben mensen tips voor hoe ik het beste kan doen?
Ik neem aan 1 overloop en 1 noodoverloop en 1 opvoer?

Bedankt!

Als je niet gevoelig bent voor kleurtjes kun je eenvoudige druk pvc halen bij de bouwmarkt vanaf 32 mm al zou je voor de afvoer ook dunwandige kunnen gebruiken voor de opvoer waarschijnlijk ook wel want zoveel druk komt er nu ook weer niet op te staan

Als je niet gevoelig bent voor kleurtjes kun je eenvoudige druk pvc halen bij de bouwmarkt vanaf 32 mm al zou je voor de afvoer ook dunwandige kunnen gebruiken voor de opvoer waarschijnlijk ook wel want zoveel druk komt er nu ook weer niet op te staan
Ik heb mij laten vertellen dat de dikwandige gekozen moet worden omdat de de dunwandige over tijd langzaam uitslijten op bepaalde plekken...

Of t waar is... geen idee.. ik ben voor de veilige optie gegaan...

Tja of het doorslijt ? Misschien wel maar in wat voor tijdsbestek ik weet het niet heb zelf ook dikwandige gewoon omdat ik ook niet verder gekeken heb of er andere soorten beschikbaar waren en in het zicht zit het ook niet bij mij.

Back
Bovenaan