Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

DSR , the story.

Alleen maar gezeur.. en waarom????
Wanneer heb jij nou een aantal mensen van goed advies voorzien om zijn bak op de rit te krijgen?
Hoeveel hoeveel zijn dat er totaal geweest? 2,5,10 ?
Een methode kent er makkelijk honderden tot duizenden die geholpen zijn...

Sinds wanneer helpt een narcist ander en besteed die tijd aan mensen die in nood verkeren?
Als je trots bent op je verdiensten mag je ze ook uiten.
Oordeel als je alle alle feiten kent, maar het is natuurlijk makkelijker anderen door het slijk te halen dan jezelf nuttig te maken .... blijkt....

Start eens zelf een nuttige topic en kijk dan hoeveel reacties je daarop krijgt...ik hoop genoeg om jezelf nuttige te maken i.p.v. uit verveling proberen anderen weg te pesten.
Vergeet ff niet dat jouw hulp ook een commercieel doel heeft.
En met al die gratis reclame hier maak je er goed gebruik van.
Ik zie geen enkele andere die zoveel mag promoten dan jij, ja Tanne ook met zijn boekje, maar jij spant de kroon....en nu doe je ook nog of je echt de enige bent.

Een narcist doet alles om in de picture te staan, als hij er maar zijn grief mee kan halen.

Ik hoef niet alle , in en outs te kennen, boeit mij niet.
Ik zie een narcist die ervoor gezorgd heeft dat heel wat mensen hier verdwenen zijn, en waarschijnlijk is dat jouw opzet...sta je alleen in de picture.
Je hebt toch al je intiem afgesloten DSR FB en plekje....waarom dan ook nog hier 100% commercie uitbuiten.

wordt je nu weggepest ? dus toch slachtofferrol.
 
Vergeet ff niet dat jouw hulp ook een commercieel doel heeft.
En met al die gratis reclame hier maak je er goed gebruik van.
Ik zie geen enkele andere die zoveel mag promoten dan jij, ja Tanne ook met zijn boekje, maar jij spant de kroon....en nu doe je ook nog of je echt de enige bent.

Een narcist doet alles om in de picture te staan, als hij er maar zijn grief mee kan halen.

Ik hoef niet alle , in en outs te kennen, boeit mij niet.
Ik zie een narcist die ervoor gezorgd heeft dat heel wat mensen hier verdwenen zijn, en waarschijnlijk is dat jouw opzet...sta je alleen in de picture.
Je hebt toch al je intiem afgesloten DSR FB en plekje....waarom dan ook nog hier 100% commercie uitbuiten.

wordt je nu weggepest ? dus toch slachtofferrol.
Er luid een gezegde:
De beste stuurlui staan aan wal

Zoals ik al eerder aangaf het is een win/win/win situatie voor alle betrokken partijen (die er wat van willen maken). Maar ja ... als je de "zwartkijk" bril opzet, dan zie je alles zwart?.
Iets waar kortzichtige figuren niet kunnen bevatten. De trefwoorden hier zijn: Tunnelvisie, niet verder kijken dan je neus lang is, niet op de hoogte zijn, onwetendeheid, een eigen belang dienen, of gewoon een trol reactie.
Oh ja... dan heb je schapen en napraters die hun gezonde verstand op vakantie hebben gestuurd en maar klakkeloos meelopen met degene die ze als eerste tegenkomen op hun pad.

Kom op jan de kock,
Wanneer ga jij je nuttig maken en zelf dit forum een positieve draai geven. Misschien leren we wel wat van jou, modder gooien kunnen we allemaal.
Dat kan zelfs een kleuter ...?
 
Laatst bewerkt:
Er luid een gezegde:
De beste stuurlui staan aan wal

Zoals ik al eerder aangaf het is een win/win/win situatie voor alle betrokken partijen (die er wat van willen maken). Maar ja ... als je de "zwartkijk" bril opzet, dan zie je alles zwart?.
Iets waar kortzichtige figuren niet kunnen bevatten. De trefwoorden hier zijn: Tunnelvisie, niet verder kijken dan je neus lang is, niet op de hoogte zijn, onwetendeheid, een eigen belang dienen, of gewoon een trol reactie.
Oh ja... dan heb je schapen en napraters die hun gezonde verstand op vakantie hebben gestuurd gebruiken maar klakkeloos meelopen, met degene die ze als eerste tegenkomen op hun pad.

Kom op jan de kock,
Wanneer ga jij je nuttig maken en zelf dit forum een positieve draai geven. Misschien leren we wel wat van jou, modder gooien kunnen we allemaal.
Dat kan zelfs een kleuter ...?
Wederom olie op het vuur en persoonlijk gerichte aanval, terwijl het heilig boontje claim zich daar verre van te houden.
Kom op, wie houdt nu wie voor de gek?
 
Nou ik zie dat we toch weer verder gaan, Oke count me in?
 
Pfff on topic graag. Wat een kleuterklas. Maak dan een nieuw topic aan waar je los kunt. Als men zich zo stoort aan Glenn, waarom niet gewoon negeren??? Ik ken Glenn persoonlijk en herken me dan ook totaal niet in alle frustraties van mensen hier. Dat mensen hierom weg zouden gaan zegt volgens mij meer over de mensen zelf. Maar nogmaals, dit topic gaat volgens mij over DSR the story. Negeer het of lees het.
 
Pfff on topic graag. Wat een kleuterklas. Maak dan een nieuw topic aan waar je los kunt. Als men zich zo stoort aan Glenn, waarom niet gewoon negeren??? Ik ken Glenn persoonlijk en herken me dan ook totaal niet in alle frustraties van mensen hier. Dat mensen hierom weg zouden gaan zegt volgens mij meer over de mensen zelf. Maar nogmaals, dit topic gaat volgens mij over DSR the story. Negeer het of lees het.
Ik heb Glenn ook ontmoet, weet wel een beetje welk vlees ik in de kuip heb.
Maar lees nou de eerste post eens.
DSR the story.
Allemaal hier te vinden als je maar wilt zoeken. (En verlicht genoeg bent om het te kunnen zien - toegegeven, die laatste is mijn interpretatie, maar zo smaakt het wel)
Verder staat er niets, nada, nakkes.
Er wordt geroepen dat 'zij die kennis hebben, dit moeten delen. Hun kennis in posts op het forum moeten zetten. Maar diezelfde personen laten het na beginners te antwoorden op hun (meestal simpele) vragen.
Sorry, hoe graag ik ook een gezellig forum zie hoe veel ik ieder ook zn ding gun..
Dhr DSR loopt alleen maar te stoken en gunt anderen niet de inzichten in DIY-toevoegingen.
Wanneer heeft Dhr DSR op dit forum voor het laatst daadwerkelijk iemand geholpen?
 
Ik heb Glenn ook ontmoet, weet wel een beetje welk vlees ik in de kuip heb.
Maar lees nou de eerste post eens.
DSR the story.
Allemaal hier te vinden als je maar wilt zoeken. (En verlicht genoeg bent om het te kunnen zien - toegegeven, die laatste is mijn interpretatie, maar zo smaakt het wel)
Verder staat er niets, nada, nakkes.
Er wordt geroepen dat 'zij die kennis hebben, dit moeten delen. Hun kennis in posts op het forum moeten zetten. Maar diezelfde personen laten het na beginners te antwoorden op hun (meestal simpele) vragen.
Sorry, hoe graag ik ook een gezellig forum zie hoe veel ik ieder ook zn ding gun..
Dhr DSR loopt alleen maar te stoken en gunt anderen niet de inzichten in DIY-toevoegingen.
Wanneer heeft Dhr DSR op dit forum voor het laatst daadwerkelijk iemand geholpen?
Dat is jouw mening en die mag je hebben en heb je ook genoeg geventileerd lijkt me. Dat Glenn anderen geen inzichten gunt is onzin naar mijn mening. Die pb's die in dit topic zijn gezet, zijn ook niet afkomstig van Glenn maar wat anderen erover te zeggen hebben. Dat laat ik dan ook bij die mensen. Iedereen heeft zo zijn of haar beweegredenen om ergens 'iets' over te vinden. Dat Glenn niet actief zijn ingredienten deelt lijkt me heel logisch aangezien het hier gaat om produkt bescherming. Dat anderen hiermee gaan experimenteren: helemaal prima. Deel t ook vooral, prima. Maar ga niet zeggen 'dit en dat' zit erin, want daar komen brokken van, aangezien het in veel gevallen niet klopt. Het experimenteren met deze stoffen brengt risicos voor je bak (en soms ook gezondheid) met zich mee. Als men zich daarvan bewust is, prima. Persoonlijk vind ik ook dat daar een verantwoordelijk ligt van degene die het post.
Maar nogmaals, als je je eraan stoort negeer het dan. Daar is zelfs een knop voor. Ik laat het hierbij. Allemaal een fijn weekend
 
Laatst bewerkt:
We gaan beginnen hoe ik hier belande.

Aangemeld op dit forum feb 2008.
Voornamelijk om het vraag en aanbod deel te gebruiken om stekken uit te wisselen.
Soms had je een overschot en dan weer zocht je wat nieuws die je in de winkels niet tegenkwam.
Na een tijd rond te hebben gehangen en veel bezoekjes over en weer, vond ik het tijd om mijn hobby eens te delen met anderen.

September 2008 begon ik met mijn kweekdagboek:
https://www.zeewaterforum.info/foru...kamer-voor-paardjes-nemos-garnalen-etc.54438/
Screenshot_20180804-030824_Chrome.jpg
Hierin ga ik helemaal op in de hobby.
Ik zet al mijn belevingen en vragen neer in de hoop dat ervaren leden bijspringen met tips en truuks over het kweken.

Niks ingelezen maar gewoon doen...
ja, hieruit blijkt dat ik een impuls mens bent die alles met een passie doet er er ook vol voor gaat.
Hieruit blijkt ook dat ik alle vragen openbaar stelt, omdat dat het meest effectief is om dan info te filteren die bruikbaar is.

Let ook op de tijdlijn en het bijna minutieuze verslag.
Een verslaving was geboren. Een hobby met onbeperkte mogelijkheden is precies wat ik nodig had, want ik had na het wegdoen van mijn 4 computerwinkels iets om handen nodig. Ik had altijd als doel gesteld met mijj 40ste te pensioneren, dat is 43 geworden. Ik had nooit bedacht dat niks doen zo saai kon zijn..
 
Laatst bewerkt:
Ja dat geloof ik wel dat het begint te jeuken.
Lijkt mij ook wel .
Blijf posten Glen , dit is wat wij willen volgen .
 
wow mooi gezicht zoveel kleine nemotjes bij elkaar.
 
MartinV is een zeer goede vriend en we begrijpen elkaar prima!
Ook kennen we beiden de vooroordelen van mensen die niet geloofden in het weglaten van wissels. (2012-2013)
Ik heb martin gevraagd in zijn dagboek om ook zijn werkwijze te delen. Zodoende de aquarianen meer keus in methodes zonder wissels te geven.
De reden hiervoor is dat werken zonder wissel de toekomst had (destijds) . Nu zitten we in het heden en dat is bij veel reefers nu realiteit en en de normaalste gang van zaken.
Helaas gaf martin destijd ook aan waarom hij daar niet de geschikte kandidaat voor was. Dat resperteerde ik.

Op geen enkel manier hebben wij elkaars werk beinvloed of bijgestuurd. Want net zoveel respect als ik voor martin hebt, heeft hij dat ook voor mij, akthans zo kwam het wel over als wij spraken over onze overeenkomsten en verschillen en vonden de gesprekken altijd prettige als aquarianen onder elkaar.
Onze werkwijze is zeer verschillende, omdat martin het fingerspritzen gefuhl heeft en ik meer de steriele en gecalculeerde benadering opzocht.

Hopelijk kan martin dit ook beamen..

Tevens zal martinv ook kunnen beamen dat er meer kapers aan de kust waren die geprobeerd hebben andere gerespecteerde aquarianen tegen elkaar uit te spelen. (Hij weet vast nog wel hoe het met MartyH gegaan is?)
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan