Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Het aquarium van Martin V

Ik durf het niet met zekerheid te zeggen Glenn,Ik heb 1 poliep op een steentje meegenomen destijds uit Duitsland omdat ik hem bijzonder vond van kleur.
De foto is gemaakt met een samsung camera,en hij staat bij mij onder een ATI Hybrid 4 x 80 watt 2 x coral plus en 2 x Bleu plus en 4 x 75 watt led.

Mvg,

Martin.
Idd mooi gegroeid martin.
En ook een top armatuur
Voer je die nog speciaal bij en hoe vaak?

happy DSR reefer

De temperatuur blijft mooi constant met deze warme dagen en komt niet boven de 25 graden. Mooi systeem waar ik al jaren plezier aan heb!!
fa3ad69f21dd713cbd7ba437e15a7862.jpg

Verstuurd vanaf mijn SM-J330FN met Tapatalk

Idd mooi gegroeid martin.
En ook een top armatuur
Voer je die nog speciaal bij en hoe vaak?

happy DSR reefer

Twee keer in de week voer ik een aantal koralen bij met korrels van Fauna Marin en grove mysis.De aardbei krijgt nog een keer extra !!

Mvg,

Martin.

Twee keer in de week voer ik een aantal koralen bij met korrels van Fauna Marin en grove mysis.De aardbei krijgt nog een keer extra !!

Mvg,

Martin.
Dank je voor de martin. Ik ga dat ook maar proberen.
Ik denk dat ik, of te weinig, of teveel voert.
De acan bak kreeg dagelijks 3x voor voor de vissen en de aarbei werd dagelijks verwend.
Dat is teveel van het goede denk ik.

happy DSR reefer

Het stammetje kon het niet meer houden het koraal werd te zwaar!!

Mvg,

Martin.
e84b6754313fe2ba8afcec876a798f02.jpg
9452fd3744e42b6ed056e4be6e8a79d0.jpg

Dat is een best stuk hopelijk heeft het geen schade gemaakt bij het breken van de stam

Verstuurd vanaf mijn G8141 met Tapatalk

Dat is een best stuk hopelijk heeft het geen schade gemaakt bij het breken van de stam

Verstuurd vanaf mijn G8141 met Tapatalk

Niks mis mee Henk,heb het koraal meegenomen naar de schuur en een paar dooie takjes afgeknipt en daarna weer terug geplaatst.Vanmorgen stond hij er weer prachtig mooi bij!!

Mvg,

Martin.

Een klein stukje heb ik gehouden van de hydnophora grandis maar hij doet het geweldig!!

Mvg,

Martin.
8e0fd86a75232aba23955ccc53e1976d.jpg

Het stammetje kon het niet meer houden het koraal werd te zwaar!!

Mvg,

Martin.
e84b6754313fe2ba8afcec876a798f02.jpg
9452fd3744e42b6ed056e4be6e8a79d0.jpg

Prachtig stuk geworden zeg martin.
Je ziet hem niet veel ook.

Groetjes wesley

Prachtig stuk geworden zeg martin.
Je ziet hem niet veel ook.

Groetjes wesley

Voor jaren terug heb ik het het meegenomen uit Duitsland.Ik vond het toen een bijzonder stekje en het kleurde geel maar is later groen geworden !!

Mvg,

Martin.

Even testen!

Bijlagen

• 20180701_102056.jpg
    20180701_102056.jpg
    141,4 KB · Weergaven: 99
Het mooie weer blijft maar doorgaan en de bak blijft het ook goed doen.Geen problemen dat de bak te warm wordt en bijna geen waterverdamping.Het water komt niet boven de 25 graden uit.Van mij mag het zo nog wel een aantal weken zo blijven !!

Mvg,

Martin.

Lucky you.
Ik heb het binnen al 25.8gr. En het aquarium is 26.2gr. Heb er 24/7 een ventilator op stand 3 op staan blazen.
Geniet in ieder geval van je bak. Het blijft een plaatje.

Lucky you.
Ik heb het binnen al 25.8gr. En het aquarium is 26.2gr. Heb er 24/7 een ventilator op stand 3 op staan blazen.
Geniet in ieder geval van je bak. Het blijft een plaatje.

Dank je voor het compliment,de koralen staan er mooi bij en de bak blijft mooi op temperatuur.Ben wel heel blij dat ik het toen zo heb aangelegd in die tijd!!

Mvg,

Martin.

Who prachtig mooi
Dank je wel Jan,het is een gigantisch groot en zwaar koraal geworden door de jaren.Ik heb een rand van een bloempot afgezaagd waar hij nu opstaat en weer jaren verder kan doorgroeien !!

Mvg,

Martin.

Back
Bovenaan