Luc Vogels
Senior Forumlid
Ik ken het probleem...maar het is echt een mooier plaatje als je het wel doet
Groet,
Frode
Ziet er goed uit Luc topjes
Bedankt heren
U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Ik ken het probleem...maar het is echt een mooier plaatje als je het wel doet
Groet,
Frode
Ziet er goed uit Luc topjes
BedanktSchiterend luc , lekker vol gr jaap
De bovenste foto is magisch mooi!
De onderste een sprookje...
Groet,
Frode
De winkelier heeft de rest van de school een paar dagen later verkocht en daar was geen uitval.Anthiassen zijn dan niet de gemakkelijkste vissen om te introduceren, maar binnen een week de helft nog maar over is natuurlijk zwaar kl*te. Hopelijk lukt het je met de aanvulling toch om een school bij elkaar te houden.
Mooie foto's trouwens Luc topjes
Prachtige foto's Luc! Bak staat er top bij!
Gr.
M.
Ziet er top uit luc.
Groetjes wesley
wow hele mooie foto's van een mooie volgroeide bak.
ziet er echt top uit.
Jammer dat de visjes het niet gered hebben, misschien gewoon pech. Met de bak zelf heb je in ieder geval geen pech, wat een koralen, erg mooi. En de foto's zijn schitterend met de spiegeling in het oppervlak zo uitsteeekend
Hoi Tommy, Bedankt voor je reactieMooie bak met mooi formaatje, tevens mooie afwerking met die verlichting er boven tegen het plafond.
Heb n abo' tje genomen
By the way, ik las op pag.8 dat je bezig was je KH te verhogen ivm betere groei, ben je hier nog mee verder gegaan en wat zijn je bevindingen mbt meer groei?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.