U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Bonsaiboom? ik vind het meer een kerstboomEcht supermooi die hystrix zo, de kleur ook. Goed teken hoor Bas!! Hystrix is een van de koralen die ik dan ook nog wel aan zou durven in mijn bak straks, maar ondanks dat hij supersnel groeit, krijg ik ze nooit zo mooi roze. Ben ik toch te slordig voor denk haha.
Jep. Hoog plaatsen/veel licht en no3 niet te hoog en dan kleurt hij over het algemeen mooiKerstboom? Prima, dan krijgt ie aan het eind van het jaar een piek speciaal voor Miranda..
Kleur wordt grotendeels bepaald door de verlichting, dus wellicht dat je daar naar moet kijken?
Dank voor het compliment in ieder geval! topjes
Simpel en effectief.
Dank voor het delen. Ik heb binnenkort ook een stekken roostertje hangen.
Omdat nieuwe stekken altijd op de bodem moesten staan en ik dan weer natte mouwen krijg heb ik ff snel een stekkenplankje geknutseld:
![]()
![]()
![]()
![]()
Als ik nu weer stekjes heb dan kan ik ze tijdelijk even op het rooster plaatsen! topjes
Het is overigens niet de bedoeling dat deze altijd in het zicht hangt..![]()
Leuk..... dit soort Willie wortel oplossingen
greetings, GlennF
mooi zeg die blauwe Formosa.
Erg leuk om elkaar te zien en kennis te maken
Succes met de formosa ben benieuwd of hij nog anders kleurt de blauwe dan bij mij in de bak [emoji1][emoji1]
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Beter voorkomen dan genezen en anders een koeler...
gr. Marcel
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.