Marcpardon
Senior Forumlid
Marc.....
Aangezien je de neiging heb dingen te laten escaleren en zelf geen remmen heb zal ik zeer kort zijn.
Lees goed !
Mijn texten zijn zorgvuldig gekozen en ik ben geen persoon, die zomaar wat onzin neerzet of anderen napraat, noch laat ik mij in een hoek forceren. Ik doe dingen op mijn tempo en dat zal ook zo blijven.
Als je mij begrijp en kan respecteren, blijven we in een "volwassen" dialoog, anders heb ik reeds eerder aangetoond,
dat ik de discipline heb om me in te houden als dat nodig mocht zijn.
greetings, GlennF
Het is niet mijn bedoeling om zaken te laten escaleren en dat weet je erg goed, ook al probeer je me hier uit te lokken .... ik begrijp dat mijn mening niet in jouw straatje past en dat IK persoonlijk een erg grote hekel heb aan mensen die A zeggen en B bedoelen of eerst A zeggen en daarna B verkondigen .... en jou daarmee ook confronteer .... ge draait keer op keer .... ik zie dat je mij liever als persoon aanpakt dan de discussie aangaat over de feiten .... ik denk dat het meer over jou zegt dan over mij .... het prediken in een kerk gaat makkelijker zonder "andere meningen of confrontaties met jezelf" ..... succes met je "methode" .... ik zal verkiezen om de discussie niet meer aan te gaan
Laatst bewerkt: