GlennF
Senior Forumlid
Goed idee, zal ik ook maar weer eens bekijken!!
Dat zou ik zeker doen als je daar nu aan denkt.
greetings, GlennF
U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Goed idee, zal ik ook maar weer eens bekijken!!
Lekker bezig, Glenn.
Niet het meest leuke werkje maar heb dit in 9 maanden dat mijn bak nu draait al twee keer gedaan.
Ik merk het als de overloop "lawaai" gaat maken terwijl de watten op de opvoerpomp nog niet verzadigd zijn.
Het gebruik van carbon versnelt de aangroei in de pomp.
groet
Adri
Hahaha dat is een smakelijk hapje Glen , vandaag de grote verhuizing van mijn dochter en denk vanavond ook zoiets te eten hahaha gr jaap

Schoner dan dit word het niet, want daar had ik de tijd niet voor.
De top van het rif stond 2+ uur ruim 5cm boven water en dat begon kritiek te worden.
Ik had nog wel een OR6500 staan maar kon de tuit niet terug vinden.
Nu bedenk ik ineens wat ...... potverdorie ..... ik heb nog gewoon een compleet nieuwe en ongebruikte in de doos staan. Een identieke reddragon 6500 staat gewoon te suffen onder mijn bureau..
Bekijk bijlage 409677
Bekijk bijlage 409678
Bekijk bijlage 409679
Bekijk bijlage 409680
greetings, GlennF

He glenn hoorde dat je in de buurt was. Jammer dat ik niet zoveel tijd had vandaag. En waren de bakken van Youri en Rico goedgekeurd?als je eens in de buurt bent ben je van harte welkom hoor
![]()
Haha...Heey Glenn!
Het was een leuke dag gister! Weer lekker bijgekletst en je bak weer kunnen bewonderen! Ook leuk dat je bij Rico en mij langs bent gekomen! Je tips gaan zeker helpen om de stijgende lijn er beter in te krijgen!
Glenn zou Glenn niet zijn als hij i.p.v. enkel tips geven, ook gelijk zijn handen uit de mouwen stak om wat verbeteringen door te voeren! Bedankt hiervoor nog Glenn!
Als ik het zelf had gedaan had ik het lang op zijn beloop gelaten kan ik je vertellen haha.
Die foto sessie houd ik nog te goed van je, als de bak dadelijk wat volgroeid is![]()
Groetjes Youri
de nieuwe lampen opstelling
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.