Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Glenn's Aquaria Verzameling

Was een dure aanmering. 600000 euro aan boetes voor het niet hebben van werkvergunningen en te lange werktijden [emoji6]

Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk

Tja woon zelf in IJmuiden waar zeeschepen en de passagiers boten af en aan komen.
De boten voor Sail Amsterdam komen hier ook altijd voor bij.
Ben niet meer zo snel onder de indruk, maar kan begrijpen als je uit het binnenland komt dat het heel wat is.

Werelds grootste voor je neus is wel bijzonder willem, anders was ik ook niet wezen kijken.:)

greetings, GlennF

Laatst bewerkt:
Tja woon zelf in IJmuiden waar zeeschepen en de passagiers boten af en aan komen.
De boten voor Sail Amsterdam komen hier ook altijd voor bij.
Ben niet meer zo snel onder de indruk, maar kan begrijpen als je uit het binnenland komt dat het heel wat is.

Ja in Hoek v. Holland komen alleen maar kleine plezierbootjes. De s.s Rotterdam is ook maar een jachtje zeker? En in ONZE havens liggen ook alleen maar kleine vrachtbootjes. Dus wij binnelanders zijn dat helemaaaal niet gewend om zulke enorme cruisers te zien liggen....

De Rotterdamse haven stelt toch niks voor.. is maar een kleine speler op de wereldmarkt.. :p

Mooie foto's Glenn! De Rotterdam lijkt er klein naast, terwijl het Europa's grootste gebouw is!

De Rotterdamse haven stelt toch niks voor.. is maar een kleine speler op de wereldmarkt.. :p

Mooie foto's Glenn! De Rotterdam lijkt er klein naast, terwijl het Europa's grootste gebouw is!

Haha ja dat klopt, in 020 zijn ze groter, beter , mooier.

Glenn, geloof dat je topic aan het veranderen is in een wedstrijdje wie heeft de grootste haven en de grootste schepen haha! Maar was gisteravond wel een prachtig gezicht om het gevaarte voorbij te zien varen! Mooie foto's!

Ik vind wat er onder het wateroppervlak gebeurt veel spannender [emoji1]

De laatste tijd teveel op zijspoor.... maar dat is ook waar ik meer me bezig bent.
In de in de aanloop naar en de nazomer ben ik eenmaal een soort van buitenmens.

Ik zal maar weer over aquariums gaan schrijven voordat dit ontaard in een gevecht "wie de grootste heeft".:D

De aquariums gaan hun gangetje zonder mijn inmenging. Ik doe er niet bijzonder veel aan behalve de "bekende zaken" eenmaal per week nalopen. Dat is eigenlijk ook niet noemens waardig.
Elke avond kijk ik en geniet ik van de bak, maar daar doe je het ook voor toch.

greetings, GlennF

Zomaar een foto tussendoor

15545356485_0caae9dd0b_h.jpg

greetings, GlennF

Bijlagen

• uploadfromtaptalk1413396762658.jpg
    uploadfromtaptalk1413396762658.jpg
    43,8 KB · Weergaven: 71
Laatst bewerkt:
Een foto uit de Rotterdam :p

Bijlagen

• image.jpg
    image.jpg
    27,9 KB · Weergaven: 71
Ach ja kom er geregeld, een mooi uitzicht is het over Rotterdam

Zozo.... vandaan besloten se uv lamp te vervangen...
Ik wist niet wat ik zag...

Oude en nieuwe lamp naast elkaar.
Dat zal zeker uitmaken in het resultaat
14962990373_ac340bc3da.jpg

Wil de unit terug plaatsen en keek ff in de buis..

Denk niet dat uv hier nog enige uitwerking zal hebben voor de bak
15583005955_ac79b5b545.jpg

greetings, GlennF

Laatst bewerkt:
Zozo.... vandaan besloten se uv lamp te vervangen...
Ik wist niet wat ik zag...

Oude en nieuwe lamp naast elkaar.
Dat zal zeker uitmaken in het resultaat
Bekijk bijlage 406433

Wij het terug plaatsen en keek ff in de buis..
Denk niet dat uv hier nog enige uit werking zal hebben voor de bak
Bekijk bijlage 406434

greetings, GlennF

Als jouw bak met een uv lamp in deze toestand goed draaide, dan kun je je afvragen of de inzet van goede uv lamp eigenlijk wel zoveel toevoegt. :)
Ik heb inmiddels ook ondervonden dat een regelmatige schoonmaakbeurt, bv om de 3 maanden, geen kwaad kan.

Back
Bovenaan