Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Glenn's Aquaria Verzameling

Gefeliciteerd Glenn met de tank of The year award.. Wel verdiend...

hoi Glenn
onze haarsterren zijn alle drie hemelen, jammer hoor

gr. Hans en Ria

Zeker jammer hans, de mijne zijn op de geelzwarte na ook helemaal weg. Deze waren al vrij gauw weg 6-8 weken.
Van de geel zwarte is inmiddels veel minder over gebleven de laatst mand, omdat ik minder ben gaan voeren. Een kwestie van tijd en keuzes maken, dat is iets dat we vaker moeten doen in deze hobby. Inmiddel heb ik hem afgezonderd naar de Nps kolom om te kijken of het daar beterschap vertoond.
Aangekocht 3okt2013 nu dus iets mee dan 9 maanden. Tot 8 maanden was het mooi en had ik niks te klagen.

greetings, GlennF

Gefeliciteerd wel verdiend, en dan hebben ze niet eens bij de poll zelf je andere kant gezien die is namelijk net zo mooi.

Dank je.

haha...ik vind het zelf iets minder, ook vanwege het feit dat ik weet dat ik daar alles gestopt heb die ik zelf minder mooi vond, daarom noem ik het ook de achterkant. Daar heb ik een belichtings probleem waardoor de onderste koralen in de schaduw van de bovenliggende staan, vandaar dat het altijd iets minder op kleur zal zijn.

greetings, GlennF

Hey Glenn, gefeliciteerd met weer een mooi beloond resultaat!
Fijn ook dat het hier om een bak gaat waar iedereen veel van kan leren door het dagboek en je DSR.
Dit geeft ook hoop voor mij dat ik over een tijd ook een nette, gezonde bak kan behalen!

Gr. Jordy

Dank je Jordy,

Daar doe ik het ook voor.

Na zoveel mislukkingen gelezen en gezien te hebben is het altijd fijn om ook positieve berichten te zien/lezen.

Als ik het verschil denk te kunnen maken, waarom niet.

En als jij een mooi bak kan neerzetten is mijn doel bereikt. Ik zie het toch als een soort van pleeg kindjes:)

greetings, GlennF

Laatst bewerkt:
Dank je jaap , onze vorige afspraak is misgelopen en ik moet weer een afspraak maken om bij jou te komen kijken. Dat zal gaan gebeuren als het buiten weer wat kouder gaat worden.

greetings, GlennF
hey Glen het valt niet mee he , Al die drukte haha , ik pb je wel gr jaap

Dikke proficiat Glenn. Zeer verdiend dat je iets terug krijgt na alles wat jij al gedaan hebt voor ons.

Dank je,

Ik heb niks meer gedaan dan mijn gestuntel lange tijd bijgehouden en informatie die ik toch al vergaard heb met plezier gedeeld.

greetings, GlennF

Laatst bewerkt:
hartelijk gefeliciteerd.

Ik weet nog goed dat ik net begonnen was met mijn bakje vorig jaar. Ik kwam wat stekjes bij je halen. Ik stond versteld van je bak. Zo groot, zo vol, ik wist niet waar ik moest kijken. Was voor mij ook al snel duidelijk, ik wil sps gaan houden.
Dit was de eerste "echte" bak die ik heb gezien, en een hele mooie inspiratie om zelf een mooi bakje neer te zetten.

Dank je Chris,

Daar doe ik het ook voor, al dat moois moet gewoon gedeeld worden en het is zonde om het prive te houden.
Gedeelde blijdschap is dubbele blijdschap.

Ik ben blij dat ik anderen kan inspireren. Daarmee groeit de hobby en steken we elkaar aan. Samen brengen wij de hobby naar een hoger niveau. Hoe meer de kennis laag drempelig gedeeld wordt, hoe groter de kans wordt om een goede start te maken, dus ook grotere kans dat je met plezier en langer de hobby beleeft.

De hobby is dan niet niet meer alleen voorbehouden aan de happy few "freaks" die ogenschijnlijk onuitputtelijke bronnen hebben.

greetings, GlennF

Laatst bewerkt:
Hoi glenn van harte gefeliciteerd zeg heb je echt verdiend

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Dank je stefan,
Hoe gaat het met de monti's ?
Van youri begreep ik dat de toepassing van de Alu based PO4 remover toch de boosdoener was ?

greetings, GlennF

Dank je wesley,
Jammer van de laatste verliezen.
Hoe staat het nu met de koper en de detox behandeling?

greetings, GlennF

Heey glenn bak is er weer helemaal bovenop aan het komen.
Na de detox kuur is er 500L water ververst.
Water is nu goed zeker als ik naar de koralen kijk(moet ik meer gaan doen dan me op de waterwaardes blijve focusse)
Alles draait nu stabiel en komt erg mooi bij.
Op naar dit vast te houden.

Groetjes wesley

Heey glenn bak is er weer helemaal bovenop aan het komen.
Na de detox kuur is er 500L water ververst.
Water is nu goed zeker als ik naar de koralen kijk(moet ik meer gaan doen dan me op de waterwaardes blijve focusse)
Alles draait nu stabiel en komt erg mooi bij.
Op naar dit vast te houden.

Groetjes wesley

Mooi, je moet alle middelen die je tot je beschikking heb gebruiken, dus ook de koralen . Het zijn eigenlijk ook belangrijke meetinstrumenten die je toch al tot je beschikking heb.

greetings, GlennF

Dank je stefan,
Hoe gaat het met de monti's ?
Van youri begreep ik dat de toepassing van de Alu based PO4 remover toch de boosdoener was ?

greetings, GlennF

Hoi glenn

Klopt denk dat dat idd de boosdoener was want alles staat er weer stuk beter bij

Hoi glenn

Klopt denk dat dat idd de boosdoener was want alles staat er weer stuk beter bij

De kijk ook eens bij chrisb, met het probleem van zijn acan's, maar ook bij adri met zijn groei en kleurtjes.
Allemaal gerelateerd aan te laag sturen van fosfaat door alleen op de test te vertrouwen. Kijk voortaan ook naar de kleuren en groei van de koralen.
Vertrouw je het niet stuur op 0,08- 0,1ppm dan zit je altijd goed.

greetings, GlennF

Back
Bovenaan