U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
hoi Glenn
onze haarsterren zijn alle drie hemelen, jammer hoor
gr. Hans en Ria
Gefeliciteerd wel verdiend, en dan hebben ze niet eens bij de poll zelf je andere kant gezien die is namelijk net zo mooi.
Gefeliciteerd Glenn met de TOTY award!!
Sprekende resultaten zijn het beste. Hebben we al vaker tegen elkaar gezegd
gr Marcel
Glenn, van harte gefeliciteerd. Mooie mijlpaal in deze hobby
Hey Glenn, gefeliciteerd met weer een mooi beloond resultaat!
Fijn ook dat het hier om een bak gaat waar iedereen veel van kan leren door het dagboek en je DSR.
Dit geeft ook hoop voor mij dat ik over een tijd ook een nette, gezonde bak kan behalen!
Gr. Jordy
hey Glen het valt niet mee he , Al die drukte haha , ik pb je wel gr jaapDank je jaap , onze vorige afspraak is misgelopen en ik moet weer een afspraak maken om bij jou te komen kijken. Dat zal gaan gebeuren als het buiten weer wat kouder gaat worden.
greetings, GlennF
Dikke proficiat Glenn. Zeer verdiend dat je iets terug krijgt na alles wat jij al gedaan hebt voor ons.
Dat is 1
Glenn
zoals de Engels taligen zo mooi zeggen " right on track "
groetjes Rob Charite
hartelijk gefeliciteerd.
Ik weet nog goed dat ik net begonnen was met mijn bakje vorig jaar. Ik kwam wat stekjes bij je halen. Ik stond versteld van je bak. Zo groot, zo vol, ik wist niet waar ik moest kijken. Was voor mij ook al snel duidelijk, ik wil sps gaan houden.
Dit was de eerste "echte" bak die ik heb gezien, en een hele mooie inspiratie om zelf een mooi bakje neer te zetten.
Gefeliciteerd Glenn met de tank of The year award.. Wel verdiend...
Hoi glenn van harte gefeliciteerd zeg heb je echt verdiend
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Gefeliciteerd glenn top is verdient.
Groetjes wesley
Dank je wesley,
Jammer van de laatste verliezen.
Hoe staat het nu met de koper en de detox behandeling?
greetings, GlennF
Heey glenn bak is er weer helemaal bovenop aan het komen.
Na de detox kuur is er 500L water ververst.
Water is nu goed zeker als ik naar de koralen kijk(moet ik meer gaan doen dan me op de waterwaardes blijve focusse)
Alles draait nu stabiel en komt erg mooi bij.
Op naar dit vast te houden.
Groetjes wesley
Dank je stefan,
Hoe gaat het met de monti's ?
Van youri begreep ik dat de toepassing van de Alu based PO4 remover toch de boosdoener was ?
greetings, GlennF
Hoi glenn
Klopt denk dat dat idd de boosdoener was want alles staat er weer stuk beter bij
Hoi glenn
Klopt denk dat dat idd de boosdoener was want alles staat er weer stuk beter bij
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.