Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Glenn's Aquaria Verzameling

gefeliciteerd Glenn, leuke verrassing.

gr. Hans en Ria

Hoi Hans en Ria,

Zeker een mooie verassing voor een zondag ochtend. Mijn dag kon niet meer stuk. (Ook niet door 't prut weer)
Ik zou nog een keer met de camera langs komen, maar het komt er nog steeds niet van. Ik denk dat het in de koude maanden gaat worden.
Hoe staat het met jullie Haarsterren.?

greetings, GlennF

Glenn, alweer gefeliciteerd :biggrin:
Gaat dit een maandelijks event worden haha? Jij blijft maar prijzen in de wacht slepen!
Leuk dat het duiken zo goed gaat en dat de theorie al in de pocket is! Na volgende week kunnen we dus een keer samen gaan duiken (als ik je voor je plezier het 'koude' water in krijg haha)

Groetjes Youri

Momenteel denk ik zowat alles al gehad te hebben. Wat er nog te behalen is is de " kers op de taart".

Het duiken gaat echt wel goed. Ik blijf natuurlijk voorzichtig, want dit is geen adrenaline sport, maar eentje waar je je verstand moet blijven gebruiken en ten allen tijde rustig moet blijven.

Ik denk dat we zeker een keer moeten gaan duiken in de grevelingen, voordat ik in het buitenland ga duiken. Al is het maar om het hier zelfstandig in een vertrouwde omgeving te doen met de optimale faciliteiten.

greetings, GlennF

Gefeliciteerd, is ook toffe bak die je daar hebt draaien.

Gr. Pascal

Dank je pascal,
Als je iets heb wat echt mooi en functioneel is is het egoistisch om het voor jezelf te houden. Als ik daarmee sommige mensen kan inspireren zoals anderen mij destijd geinspireerd hebben, geef ik de token door en misschien wel meer. De reactie en blijheid die sommige mensen uitstralen in hun reactie is de moeite meer dan waard.

greetings, GlennF

De officiele bekendmaking: (net geplaatst)
http://www.reefsanctuary.com/forums/front-page-news/92355-tank-year-2014-a.html

14963173705_4cffa8fe05_b.jpg

Laatst bewerkt:
Gefeliciteerd wel verdiend, en dan hebben ze niet eens bij de poll zelf je andere kant gezien die is namelijk net zo mooi.

Gefeliciteerd Glenn met de TOTY award!!
Sprekende resultaten zijn het beste. Hebben we al vaker tegen elkaar gezegd ;)

gr Marcel

Bijlagen

• TOTY.jpg
    TOTY.jpg
    15 KB · Weergaven: 56
Hey Glenn, gefeliciteerd met weer een mooi beloond resultaat!
Fijn ook dat het hier om een bak gaat waar iedereen veel van kan leren door het dagboek en je DSR.
Dit geeft ook hoop voor mij dat ik over een tijd ook een nette, gezonde bak kan behalen!

Gr. Jordy

Dikke proficiat Glenn. Zeer verdiend dat je iets terug krijgt na alles wat jij al gedaan hebt voor ons.

Dat is 1
Glenn :)
zoals de Engels taligen zo mooi zeggen " right on track "
groetjes Rob Charite

hartelijk gefeliciteerd.

Ik weet nog goed dat ik net begonnen was met mijn bakje vorig jaar. Ik kwam wat stekjes bij je halen. Ik stond versteld van je bak. Zo groot, zo vol, ik wist niet waar ik moest kijken. Was voor mij ook al snel duidelijk, ik wil sps gaan houden.
Dit was de eerste "echte" bak die ik heb gezien, en een hele mooie inspiratie om zelf een mooi bakje neer te zetten.

Back
Bovenaan