Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

zes meter's Angel's reef

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat de verlichting betreft moet ik Frank en Robert gelijk geven HQI blijft erg mooi licht.......Er hangen nu 6 HQI EN 12 Atlantik's boven

Er zijn twee LED Atlantik's bij gekomen zodat de verhouding nu over de zes meter lengte gemiddeld is per strekkende meter;een HQI 400w.en twee Atlantik's.Het lijkt me voldoende en zo mis ik niet de zon's op en ondergang:p

Groeten
Pieter

Laatst bewerkt:
Wat de verlichting betreft moet ik Frank en Robert gelijk geven HQI blijft erg mooi licht.......Er hangen nu 6 HQI EN 12 Atlantik's boven

Er zijn twee LED Atlantik's bij gekomen zodat de verhouding nu over de zes meter lengte gemiddeld is per strekkende meter;een HQI 400w.en twee Atlantik's.Het lijkt me voldoende en zo mis ik niet de zon's op en ondergang:p

Groeten
Pieter

Heb je al foto's Pieter? Bekijk je dagboek elke dag maar wordt elke dag helaas teleurgesteld :p

Heb je al foto's Pieter? Bekijk je dagboek elke dag maar wordt elke dag helaas teleurgesteld :p
Ga mijn best doen van het weekend Frank.Wil pas foto's plaatsen als alles af is......
Links moet er nog een rifgedeelte gebouwd worden en de nieuwe bodembedekking moet er nog in zo'n 160 kg.

Groeten
Pieter

NouFrode,jouw foto's zijn in ieder geval ongeëvenaard ,,,,die benader ik in de verste verte niet.

Groeten
Pieter

Ach, ik kan jouw bak dan weer niet in de verste verte benaderen Pieter ;)

Zal ik nog een paar weken wachten met langskomen, totdat de inrichting klaar is en de koralen gewend aan het nieuwe licht.

Ach, ik kan jouw bak dan weer niet in de verste verte benaderen Pieter ;)

Zal ik nog een paar weken wachten met langskomen, totdat de inrichting klaar is en de koralen gewend aan het nieuwe licht.
Perfect Frode....

Groeten
Pieter

Tanu hij doet het......nog twee meter rif opbouw te gaan......
Het ziet er goed uit. Als het af is, komt het moeilijkste deel: de lichtkap op slot en alleen een klein luikje om te voeren erin.;);) Gun het de tijd. Het is weer wat heel anders, ik ben heel benieuwd hoe dit zich gaat ontwikkelen.

Mooi Pieter, zeer mooi!! uitsteeekend

Ziet er vele malen beter uit als alleen led topjes. De kleuren van de koralen zijn nog wat flets, maar dat komt binnen een paar weken wel weer terug onder hqi's :).

Overigens, ik weet niet of ik het goed zie, maar als de mogelijkheid er is, zou ik de rode leds helemaal uit doen van de armaturen. Ik meen namelijk een lichte rode disco schijn te zien op het zand. Met de hqi's hebben de rode leds nauwelijks nog geen functie.

Laatst bewerkt:
Toch alweer een 'wouw' hoor ;) die verzameling sps mag er meteen alweer zijn :cool:

Ziet er fantastisch uit zeg heel erg mooi ook de kleuren pff petje af.

Groetjes wesley

Prachtig :cool: !!

beautiful echt veel lps erin prachtig en die acans waauw
topwerk pieter en richard

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

Geweldig zeker, de HQI maakt het toch weer echter op het echte zee leven lijken......uitsteeekend

gr. Marcel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan