GlennF
Senior Forumlid
Zo als ik al eerder had gezegd hij is mooi en blijft mooi, wel een mooie perspectief met lichtblauw er achter.action
we blijven bezig en werken eraan karel. het kan mooier. ik wil nog de roze kleuren eruit halen
U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Zo als ik al eerder had gezegd hij is mooi en blijft mooi, wel een mooie perspectief met lichtblauw er achter.action
we blijven bezig en werken eraan karel. het kan mooier. ik wil nog de roze kleuren eruit halen
Ik weet dat je het nog perfecte wil hebben zal er ook naar uit kijken, ben zelf ook leer nieuwsgierig zelf heb ik een Canon EOS 350D kan ik het hier ook zo mooi krijgen en hoe.
Anders zou ik het met je hier over graag de volgende keer willen praten als ik bij je langs komt als dat kan.
ja hoor dit is gewoon overkill Glenn
Heel mooi Glen je gaat vooruitHaha gr jaap
Dank je jaap ik heb gelukkig nog tijd om ook van mijn bak te genieten. maar soms moet ik wel ff pauze nemen van alle aandacht. en orde op zaken stellen. Zoals vandaag b.v. ik moest hoog nodig bepaalde stukken gaan stekken en de stekkenbak gaan opruimen, want die werd te vol en eentje bijzetten ga ik niet aan beginnen.Glen ik kijk steeds met plezier naar je album , nu is hij wel schitterend hoor , ik vind vooral je schooltje dokters mooi gr jaap
Hmmm, je bent weer lekker bezig, Glenn.
Nu moet ik van de week weer langskomen om de nieuwe stekken te bekijken en ook nog voor iets anders, ben ik vrijdag helemaal vergeten.
groet
Adri
P.S. Je bak ziet er weer top uit.
Zeer mooi Glenn, zie op de foto een Oxymonacanthus longirostris(Oranjevlek Vijlvis), hoe gaat deze samen met je acro´s ????????????
gr. Marcel
Yep...
Hier is ie
Bekijk bijlage 382951
Bekijk bijlage 382952
Zat nog een symbiose krab in zwart met witte tipjes op de scharen.
greetings, GlennF
So hej dat is een hele mooie zeeveer.
op dit moment is het een prominente blikvanger in de bak. ik hoop dat ik hem wel in leven kan houden.
deze is net iets ander qua gedrag dan de geel/zwarte comanthus comatula die ik al had.
En dat witte korraal waar die op zit is ook erg mooi .
dat is een blauwe montipora digitata
Glenn mag ik vragen wat de naam van de vis is en de ervaring op deze foto.
Ik zou die graag aan me whislist toe willen voegen voor mijn toekomstige bak .
dat is de acanthurus tennenti aka vampire tang aka luitenant tang.
m.v.g henk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.