Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Glenn's Aquaria Verzameling

Gefeliciteerd Glenn! Mooi om te lezen daar hoe flabbergasted die gasten en dame zijn:biggrin:

dank je bert.
ik was ook stom verbaast, normaal duurt het maanden voor je enige vorm acceptatie op een forum krijgt van nieuwe leden. Helemaal als hun visie anders is dan de gevestigde orde.
Maar ze doen ook echt hun best om nieuwe leden welkom te heten en in positieve contact te blijven met hun leden.

Gefeliciteerd Glenn.
Leuk topic om te lezen, ze kwamen jammer genoeg wat snel achter je dsr methode.

De caliendrum stek doet het nog prima en is perfect op kleur.
Gaat tot nog toe goed met de dsr methode.

Dank je chris
haha... ik had het ff willen uitstellen door het resultaat voor zich te laten spreken.
Helaas was er eentje erg pienter en die kwam mijn artikeltje van Adavnced Aquarist tegen op de wereldwijde web.....

de meeste zijn nog oude foto's van okt 2013 die ik daar gepost had (omdat een inhaalslag te maken met de andere forums waar ik op zit)

mooi , laat het maar flink groeien. Het is een indicatie koraal, als het geel wordt of bleekt van onder dan is je fosfaat al lange tijd te laag en is het tijd voor aktie.
Als je de testjes en de calculator beheers, dan is het na de eerste 2 maanden bijna met handen over elkaar gaan zitten en genieten.

Gefeliciteerd Glenn.

Gefeliciteerd met deze mooie erkenning en op naar de vele trend volgers.........thumbs up

Gr. Karel.

Van harte gefeliciteerd met totm Glenn! Ik had het ergens voor bij zien komen al Facebook misschien?
geniet er van het is een dikke beloning van wat je hebt neer gezet!

Gr. Jeroen

bedankt jeroen !
ik geniet met volle teugen en hier geld:
Een gedeelde vreugde
is een dubbele vreugde.

Het belang van amino doseren !..(i.c.m. de juiste nitraat an fosfaat waarden)

aankoop 2jul2012
11773387834_9ae9c24e59_z.jpg

hele steen afgestorven, restant over geplakt naar een klein steentje
Reeds een week na het doseren van Amino's stonden de buttons weer mooi open.
deze foto is van 17aug
11773538774_4d8cec11c2_z.jpg

foto 31 dec2013 na wekelijks doseren amono's
11773562594_b9dbbd4e96_z.jpg

Dat heeft zeker belang:)

Super Glenn ben trots op je:p;)...toppertje neergezet!!!

wens Jou en je fam ook veel geluk en gezondheid 2014..

Al had ik dat in mij dagboek al gezegd!!

veel geluk Glenn

gr
sander

Ik heb zelf nog geen groei gezien in me buttons maar doseer wel elke week animo misschien moet ik geduld hebben maar bij jou gaat het wel de goede kant op met je buttons ik ga de mijne ook eens goed in de gaten houden

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Het belang van amino doseren !..(i.c.m. de juiste nitraat en fosfaat waarden)

Heey Glenn!

Ook hier nog van harte gefeliciteerd met je mooie prestatie!:biggrin:

Ik heb ongeveer de zelfde buttons, zelfde rand alleen het hartje is blauw met witachtig en ik had precies het zelfde!
Ze kwijnde langzaam weg en ik had de hoop eigenlijk al opgegeven. Maar sinds ik amino's voor de vissen ging toevoegen zag ik ze ineens terug komen en nu groeien ze juist heel hard! Ook mijn blauwe buttons gaan heel goed.

Het grappige is dat voordat ik amino's toevoegde mijn Lord of the Rings het wel al heel goed deden. Zijn ook veel langere buttons dan de andere. Met name de korte buttons lijken heel veel baat te hebben bij amino toevoegingen!
Ook mijn Acans lijken sinds de amino toevoegingen veel beter te groeien.

Groetjes Youri

Ik heb zelf nog geen groei gezien in me buttons maar doseer wel elke week animo misschien moet ik geduld hebben maar bij jou gaat het wel de goede kant op met je buttons ik ga de mijne ook eens goed in de gaten houden

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Niet alle buttons reageren erop. Die hebben blijkbaar geen/minder behoefte aan.

greetings, GlennF

Back
Bovenaan