Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Het aquarium van Martin V

heey Martin jouw bak is de mooiste die heb ik ooit gezin.
Gr Artur.

Mooie bak Artur, je kunt nog wel een paar koraaltje plaatsen zie ik je heb nog plaats genoeg!!

Grt,

Martin.

Ook dit jaar geen problemen met de bak gehad, weinig onderhoud hoeven te verrichten en zo nu en dan wat knipwerk!! Ook de verversing van het water is nog steeds niet nodig geweest.

De koralen blijven mooi op kleur en groeien naar de maten xxxxL !! Het blijft nog zo`n vier maanden genieten van deze bak!!

Grt,

Martin.

Ook dit jaar geen problemen met de bak gehad, weinig onderhoud hoeven te verrichten en zo nu en dan wat knipwerk!! Ook de verversing van het water is nog steeds niet nodig geweest.

De koralen blijven mooi op kleur en groeien naar de maten xxxxL !! Het blijft nog zo`n vier maanden genieten van deze bak!!

Grt,

Martin.

Top Martin,

dat je bak zo goed draait maar wat lees ik nou nog 4 maanden genieten van deze bak..........? Of heb ik wat gemist?

Gr. Jeroen

zijn de maten van de nieuwe bak al bekend dan ?

Grt,

Martin.

Top Martin,

dat je bak zo goed draait maar wat lees ik nou nog 4 maanden genieten van deze bak..........? Of heb ik wat gemist?

Gr. Jeroen

Nee je hebt niks gemist Jeroen, dan moet ik wat anders verzinnen want dan wordt de bak leeg gehaald !!

Grt,

Martin.

zijn de maten van de nieuwe bak al bekend dan ?

De maten zijn nog niet bekend Glenn, maar ik ben er wel mee bezig !!

Grt,

Martin.

Ow gelukkig Martin ik dacht bijna dat je ging stoppen. Gelukkig word het een andere bak 😃 ga je voor een diepe bak of meer richting kubus? Ik ben erg benieuwd naar je formaat 😉

Gr. Jeroen

Ow gelukkig Martin ik dacht bijna dat je ging stoppen. Gelukkig word het een andere bak  ga je voor een diepe bak of meer richting kubus? Ik ben erg benieuwd naar je formaat 

Gr. Jeroen

Het word zo wie zo geen kubus Jeroen . Als straks de openhaard weg is dan maar eens kijken hoeveel ruimte ik er bij heb gekregen !!

Grt,

Martin.

De bak blijft het goed doen en de koralen blijven door groeien!!

Grt,

Martin.

Bijlagen

• 001 - kopie (7) [].jpg
    001 - kopie (7) [].jpg
    91,3 KB · Weergaven: 82
  • 005 [].JPG
    005 [].JPG
    129,8 KB · Weergaven: 103
Prachtige kleuren Martin blijf een genot hier naar te kijken!! erg benieuwd wat je nieuwe plannen zijn:)

veel geluk

gr
sander

Echt prachtig zeg martin heel erg mooi.
Wat een kleuren zeg super.

Groetjes wesley

Prachtige kleuren Martin blijf een genot hier naar te kijken!! erg benieuwd wat je nieuwe plannen zijn:)

veel geluk

gr
sander

Dank je Sander voor het compliment!! Plannen zijn er genoeg, maar het moet nog uitgevoerd zodat er weer een mooie bak komt te staan!

Echt prachtig zeg martin heel erg mooi.
Wat een kleuren zeg super.

Groetjes wesley

Wesley bedankt, ik blijf doorgaan zolang ik het nog leuk vind !!

Ziet er goed uit Martin! nog ff en kan ik ook los ;)

Hey Arjen.....bij mij in de stekken bak staat nog zoveel van dat moois om van te kwijlen :p !!

Grt,

Martin.

Mooie aquarium man, hebben vraag: geen water verversen , dat gaat echt goed ?!
Ik ben geneigd om dat ook te proberen als ik deze bak zie.
Tips ?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Mooie aquarium man, hebben vraag: geen water verversen , dat gaat echt goed ?!
Ik ben geneigd om dat ook te proberen als ik deze bak zie.
Tips ?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Als je daar belangstelling voor hebt ,lees dan mijn dagboek eens door!!

IS en BLIJFT een toppertje Martin!! uitsteeekend

Frank ik blijf mijn best doen, dank je wel!!

Maar ik probeer er nog meer uit te halen en dat moet kunnen in 2014 !!

Grt,

Martin.

Wesley bedankt, ik blijf doorgaan zolang ik het nog leuk vind !!

Grt,

Martin.

Martin das mooi hopen nog heel lang kunne wij van die mooie kleuren geniete.
Hope dat we het zo ook ooit bereiken.
Je nieuwe bak strax zal ook wel weer om te kwijlen worden. :-)

Groetjes wesley

Martin das mooi hopen nog heel lang kunne wij van die mooie kleuren geniete.
Hope dat we het zo ook ooit bereiken.
Je nieuwe bak strax zal ook wel weer om te kwijlen worden. :-)

Groetjes wesley

Hahaha Wesley, zo snel gaat het nou ook weer niet . Dan zijn we zeker een jaartje verder!!

Grt,

Martin.

Back
Bovenaan