Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Het aquarium van Martin V

Zoooww heee, wat een vooruitzicht Martin!! Spannend en inderdaad, wat komt er voor terug??

Wat ga je met de koralen en het visbestand doen? Heb je daar opvangmogelijkheden voor om ze toch allemaal ook te kunnen behouden?

Er gaat zeker wat voor terug komen Marjan!! Mijn lobo heeft geen ruimte meer om door te groeien, hij moet er echt uit. Ook de turbinaria is inmiddels zover dat hij ook een andere plek moet hebben. En zo zijn er meerdere voor een andere plek. Voor opvang is geen probleem ik heb zelf nog een bak meer draaien, voor de vissen ga ik nog een extra bak opzetten!!

Grt,

Martin.

Ben erg benieuwd Martin wat je ervan gaat maken maar het zal vast schitterend worden.

Grt
Jaco

Jaco ik heb nog even te gaan, maar voor mezelf heb ik al wel iets in gedachten !!

Ik hoop voor jou dat jou bak er weer boven op komt !!

Grt,

Martin.

Jaco ik heb nog even te gaan, maar voor mezelf heb ik al wel iets in gedachten !!

Ik hoop voor jou dat jou bak er weer boven op komt !!

Grt,

Martin.

Dat is jou wel toevertrouwd Martin.
Wat mijn bak betreft, ik kan niet meer dan afwachten nu en de beste zorg geven die er is.
Grt
Jaco

Volgend voorjaar gaat mijn aquarium de deur uit wegens het veranderen van de woonkamer. De openhaard gaat verdwijnen zodat er meer ruimte komt!!

Grt,

Martin.

zet er een hout kacheltje neer martin, efficient compact en ook gezellig.
ik heb er geen spijt van dat ik mijn openhaard gesloopt heb en vervangen voor een houtkachel.

ook meer ruimte voor een grotere bak, ik ben benieuwd wat het gaat worden

Hejj Martin,

Wat lees ik, ga je groter? :cool:

Waar zit je aan te denken qua formaat en ga je voor optic white of acryl?

zet er een hout kacheltje neer martin, efficient compact en ook gezellig.
ik heb er geen spijt van dat ik mijn openhaard gesloopt heb en vervangen voor een houtkachel.

ook meer ruimte voor een grotere bak, ik ben benieuwd wat het gaat worden

Het gaat wel wat worden Glenn met meer ruimte !!

Hejj Martin,

Wat lees ik, ga je groter? :cool:

Waar zit je aan te denken qua formaat en ga je voor optic white of acryl?

De bak word wel langer maar minder diep en ook niet zo hoog als nu !!

Grt,

Martin.

De bak word wel langer maar minder diep en ook niet zo hoog als nu !!

Grt,

Martin.

Minder hoogte, meer licht dat de koralen kan bereiken. Ik sluit me aan bij Glenn... Martin gaat voor meer SPS :).

Minder hoogte, meer licht dat de koralen kan bereiken. Ik sluit me aan bij Glenn... Martin gaat voor meer SPS :).

Glenn en Frank.....ik wil straks een wat rustiger bak met een aantal grote stukken koraal en weinig knip werk!!

Grt,

Martin.

Glenn en Frank.....ik wil straks een wat rustiger bak met een aantal grote stukken koraal en weinig knip werk!!

Grt,

Martin.

Ik ben echt super nieuwsgierig wat het wordt
Ik kom snel een keer langs ook om je stekkenbak te bekijken
Gr robert
Ps weinig knip werk als je bak zo gaat draaien als deze nu knip je je eigen gek
Haha:p:p

Verstuurd van mijn GT-I9505 met Tapatalk

Dat probeer ik in de toekomst ook Martin, grotere kolonies :D

Arjen in het voorjaar dan kun je van mij wel een paar grote stukken overnemen, want bij mij komt er niet zoveel weer in !!

(een mooie bak heb je er van gemaakt moet ik zeggen topjes !!)

Grt,

Martin.

Gisteren zijn Tanne en Vincent even bij mij langs geweest om de bak te bekijken, zo kreeg ik van beide kanten de complimenten hoe ik op mijn manier de bak heb opgezet!!

Ook vonden ze de turbinaria en de lobo bijzonder mooi zoals deze dieren in de bak staan. Het was jammer dat de tijd zo kort was, ik had nog wel graag wat langer over onze hobby willen door praten maar Tanne had nog een afspraak om half 5 !!

Ik vond het leuk om Vincent ook een keer te hebben mogen ontmoeten! Heren dit gaan we nog een keer over doen maar dan met meer tijd !!

Grt,

Martin.

Gisteren zijn Tanne en Vincent even bij mij langs geweest om de bak te bekijken, zo kreeg ik van beide kanten de complimenten hoe ik op mijn manier de bak heb opgezet!!

Ook vonden ze de turbinaria en de lobo bijzonder mooi zoals deze dieren in de bak staan. Het was jammer dat de tijd zo kort was, ik had nog wel graag wat langer over onze hobby willen door praten maar Tanne had nog een afspraak om half 5 !!

Ik vond het leuk om Vincent ook een keer te hebben mogen ontmoeten! Heren dit gaan we nog een keer over doen maar dan met meer tijd !!

Grt,

Martin.
Half vijf heb ik niet meer gehaald, maar ik had zeker nog langer door willen praten... Doen we de volgende keer!

Hier een paar foto's die ik van je prachtige aquarium heb gemaakt:

attachment.php

attachment.php

attachment.php

attachment.php

attachment.php

attachment.php

attachment.php

attachment.php

Daar heb bas gelijk in echt onwijs gaaf.
Prachtige bak blijft het

Groetjes wesley

Van harte gefeliciteerd martin.

Groetjes wesley

Laatst bewerkt:
Half vijf heb ik niet meer gehaald, maar ik had zeker nog langer door willen praten... Doen we de volgende keer!

Hier een paar foto's die ik van je prachtige aquarium heb gemaakt:

attachment.php

attachment.php

attachment.php

attachment.php

attachment.php

attachment.php

attachment.php

attachment.php

Dit is een mooi verjaardags-kadootje voor vandaag Tanne ! Nogmaals bedankt voor de mooie foto`s !!

Dit is een mooi verjaardags-kadootje voor vandaag Tanne ! Nogmaals bedankt voor de mooie foto`s !!
Van harte! Ik hoop dat de haring en de paling hebben gesmaakt ;)

Back
Bovenaan