Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Glenn's Aquaria Verzameling

Mooie stukken Glenn!

Weet je ook of Joe nog meer doet dan alleen waterwissels? Volgt hij nog een methode of dat niet?

Dat is precies wat ikke al een tijdje in mijn hoofd had - verschillende kleuren stylo verzamelen en op een dak in elkaar laten groeien... maar jij bent me voor! ;) Met een stekkenbak was mijn idee al bijna uitgekomen, heb gelijk nog meer geknipt van mijn grote paarse Stylo om een plekje voorbereiden voor een mooi stuk roze Stylo. Nu nog die stuk krijgen... Maar ik heb wat jij niet hebt - fel groen Stylo :p en blauwe spons natuurlijk;) haha
Mooi gedaan Glenn!

Mooie stukken Glenn!

Weet je ook of Joe nog meer doet dan alleen waterwissels? Volgt hij nog een methode of dat niet?

ik moet eerlijk bekennen dat ik joe "jaochim"pas afgelopen zondag heb ontmoet in zijn winkel, meer weet ik niet van hem en zijn winkeltje.
Als je kleurtjes zoek zit je daar in ieder geval wel goed. Als je een geldbuidel meeneemt kom je niet met lege handen thuis, dat verzeker ik je wel.
De laatste jaar ga ik weleens naar winkels maar kan niet echt slagen. Het zijn er allemaal van die stukken waar 13 in een dozijn passen. As er wat leuks staat dan zijn de prijzen niet meer leuk (vaak tegen de cijferinge bedragen)

Dat is precies wat ikke al een tijdje in mijn hoofd had - verschillende kleuren stylo verzamelen en op een dak in elkaar laten groeien... maar jij bent me voor! ;) Met een stekkenbak was mijn idee al bijna uitgekomen, heb gelijk nog meer geknipt van mijn grote paarse Stylo om een plekje voorbereiden voor een mooi stuk roze Stylo. Nu nog die stuk krijgen... Maar ik heb wat jij niet hebt - fel groen Stylo :p en blauwe spons natuurlijk;) haha
Mooi gedaan Glenn!

haha... lara jij plaaggeest....
ik ga de vorderingen met je blauwe 2 sponsen volgen. ik wil ze ook gaan houden, vooral die gatenkaas is erg mooi.
alles op z'n tijd.
die groene stylo heb ik al maar staat in een ander hoekje, nog niet mooi op kleur maar groei wel goed.

Die paarse stylo groei als de brandweer...

Dat is waar: paarse is het sterkste van alle andere kleuren vind ik en ik moest ook hem knippen toen hij begon zijn groene buurman lastig maken.
Gedoeld in onze hobby dat is precies dat pitje! haha (ik heb het over die blauw kaas);)
Ik heb trouwens ook eens in het echt in kleur roos/paars gezien! Helaas was te duur voor mij en ook me niet bekent of die nog ook zo goed houdbaar is als de blauw variant (als niet boven water geweest).

Dat is waar: paarse is het sterkste van alle andere kleuren vind ik en ik moest ook hem knippen toen hij begon zijn groene buurman lastig maken.
Gedoeld in onze hobby dat is precies dat pitje! haha (ik heb het over die blauw kaas);)
Ik heb trouwens ook eens in het echt in kleur roos/paars gezien! Helaas was te duur voor mij en ook me niet bekent of die nog ook zo goed houdbaar is als de blauw variant (als niet boven water geweest).
Die paarse heb ik in diverse bakken spontaan groeien (in het donker).

Mooi hoor glenn word de oude liefde toch weer opgepakt.
Het zij fascinerende diertjes heel gaaf.

Groetjes wesley

Die zien er goed uit Glenn!
Toch die draad weer opgepakt! Top

Sent from my iPhone using Tapatalk

het zijn dieren die mij altijd hebben geboeid. alleen de verzorging is zo veeleisend. ik hoop ook hier een eer iets op te verzinnen wat het houdbaardere maakt. minder water wisselen is de eerste stap in de horde.
ik heb ze in een 40 liter kolom zitten van 30*30*60cm waterhoogte en dat is voorlopig meer dan zat.
dit staat op mijn stekken bak aangesloten wat een totaal van 150 liter maakt.
het water kwaliteit is zeer goed en stabiel te noemen. ik heb zelfs een tekort aan nitraat en dosfaat in dit systeen met 2 pitvissen en een salaria die ik 2x per dag overmatig moet voeren om ze aan het eten te houden. gisteen nog gemeten PO4=0,02....ik sta versteld wat ik hier kan op een kleine volume water.

Mooi hoor glenn word de oude liefde toch weer opgepakt.
Het zij fascinerende diertjes heel gaaf.

Groetjes wesley

goed gezegd wes, je kan er uren naar kijken en dat geeft zo'n rust.
het tegen gestelde van een bak vol met vissen:).

ik vind jou bak trouwens op de foto's een top uitstraling hebben. Als je de foto's van het begin kijkt en vergelijk is dat een wereld van verschil.
Dat zijn een paar flinke stappen! je bent op de goede weg dat kan ik zo ook wel zien, geen discussie mogelijk.

goed gezegd wes, je kan er uren naar kijken en dat geeft zo'n rust.
het tegen gestelde van een bak vol met vissen:).

ik vind jou bak trouwens op de foto's een top uitstraling hebben. Als je de foto's van het begin kijkt en vergelijk is dat een wereld van verschil.
Dat zijn een paar flinke stappen! je bent op de goede weg dat kan ik zo ook wel zien, geen discussie mogelijk.

Heey glenn bedankt voor je compliment,
Moete maar weer is een keer afspreken.
Moet jou ook gewoon bedanken want je hebt me heel goed op het juiste spoor gezet.
Het kan nog mooier dat weet ik zeker.
Nu gewoon rust en het water goed houden,
En miss leren we weer wat van je waardoor het nog mooier gaat worden.
Bedankt.

Vind jou bak super nieuwe stylo stuk is erg mooi.
Heb bij mij een leder heuvel gemaakt wie zo blijft.
Maar de sps is zeer aantrekkelijk geworden.

Spreek je snel.

Groetjes wesley

Ey Glenn,

Ziet er weer goed uit allemaal en je zee paartjes zijn erg gaaf! Heb je dig op het zelfde systeem staan als je stekken bak? Staan/draaien deze bakken los van je grote systeem of juist mee?

Gr. Jeroen

Back
Bovenaan