Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Glenn's Aquaria Verzameling

Zeer mooi Glenn !!!!!

Dank je marco,

Hier nog eentje met mijn net ontvangen SGS4 ACTIVE.

qe9e5e5u.jpg

greetings, GlennF

Ziet er echt top uit Glenn lekker vol en alles knalt echt met kleuren!

Gr. Jeroen

Heey glenn ziet er top uit volgens mij zijn de kleuren nog dieper geworden sinds mijn laatste bezoek heel gaaf zeg.

Groetjes wesley

Prachtig Glenn en wat heerlijk om naar zo'n variatie aan koralen te kunnen kijken en om te zien dat dat echt prima kan samen :)

hoi marjan, moet opgeven hé, ff diep uit ademen en gun jezelf rust, we kunnen veel van jou leren. ik heb mijn kokerwormen strategie van jou af gekeken.

deze zijn speciaal voor jou

mijn softies corner

Jah heel mooi glenn zoveel verschillende koralen er in
Okee en ga je dan nog wat verlichting erbij hangen ik zit zelf ook te denken de verlichting iets uit te breiden
Ik kom zelf ook iets te kort
Gr bas

Heey glenn ziet er top uit volgens mij zijn de kleuren nog dieper geworden sinds mijn laatste bezoek heel gaaf zeg.

Groetjes wesley

dank je Wes, spelen met de T5 kleuren heeft zeker zijn diensten bewezen en ik heb nog wat kleuren wissels in de planning. Ik maak daar geen haast me en kijk wanneer het mij uit komt om een paar lampen te halen.
Er word in deze hobby gezegd "geduld is een schone zaak", als je dat nog eens kan combineren met een beetje luiheid (niet te verwarren met laksheid) dan is het helemaal relax, "the jamaican way".
Gewoon lekker alles op je eigen tempo en je laat je nergens toe dwingen, maar als het moet steek je je handen wel uit.

Zo blijf je lekker bezig en is het geen moetje glenn heel gaaf je bak als we dat ooit kunne bereiken wow.
Kunnen nog veel van je leren ga zo door.
Ik heb hier van de week rood oranje groen geel blauw qua kleur toegevoegd doet heel veel merk ik al qua kleur van de koralen.
Gaaf dat je de koralen zelf kan laten kleuren door licht super.

Groetjes wesley

Jah heel mooi glenn zoveel verschillende koralen er in
Okee en ga je dan nog wat verlichting erbij hangen ik zit zelf ook te denken de verlichting iets uit te breiden
Ik kom zelf ook iets te kort
Gr bas

Dat was altijd de plan geweest jeroen, alle soorten combineren. Zij vertellen mij wanneer ik wat fout doet, dan ga ik op zoek naar oplossingen. Die oplossing komen dan hier in mijn dagboek.

het is alleen die rotte rechterhoek waar de overloop zit, daar zat voorheen de bioballen kolom. (het is er inmiddels uit omdat ik de nut er niet meer van zag en niet omdat het een nitraat fabriek is. Nitraat kwam ik altijd al te kort).

ik ga denk ik de blauwe lamp ga vervangen voor een 15000k en kijken wat het effect is. Bevalt het niet dan kom er alleen in die hoek een 39watt 10000/14000/15000K lamp erbij.

mogelijk ga ik 4x 39w lampen vervangen voor 4x54w watt aan de rechter zijde van de bak.

Dit is de achterzijde van de bak, hier kan ik niks aan doen omdat de opbouw het niet toelaat om de beter te belichten

in dit deel van de bak staan er 3x54w + 4x 39w en daar wil ik 7x54watt van maken

ik heb gemerk dat het zelf mogelijk is een koraal waarschijnlijk permanent compleet te laten verkleuren door de omstandigheden te veranderen.

Zo blijf je lekker bezig en is het geen moetje glenn heel gaaf je bak als we dat ooit kunne bereiken wow.
Kunnen nog veel van je leren ga zo door.
Ik heb hier van de week rood oranje groen geel blauw qua kleur toegevoegd doet heel veel merk ik al qua kleur van de koralen.
Gaaf dat je de koralen zelf kan laten kleuren door licht super.

Groetjes wesley

Ziet er echt gaaf uit glenn pracht bak is het tog.

Gaaf hoor spele met licht en kinnen sturen.

Groetjes wesley

Geweldig mooie bakuitsteeekend

Glenn...weet je wat mooi in je bak zou staan? Het is geel/oranje en heeft plakkerige poliepen;):biggrin:
Zonder dolle blijft prachtig en ben nog steeds een stille volger,een bezoek aan je dagboek is bijna verplichte kost als ik op het forum ben .
Mede door jou bak zit ik te twijfelen of ik toch weer op t5 terug ga ....

Back
Bovenaan