Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

wijzigen en uppen

jama

Senior Forumlid
Beste forum beheerder,

Sinds een tijdje kan ik mijn berichten niet meer wijzigen en sinds vandaag krijg ik een melding als ik reageer op mijn bericht zodat deze weer omhoog gaat.
Ik zou daar geen rechten voor hebben.
Is er iets veranderd of doe ik iets verkeerd.

Gr jan
 
Ik ondervind het zelfde probleem
Het is sinds vandaag niet meer mogelijk om op (eigen) berichten te reageren in de sectie verkoop.
Hierdoor kan je ze dus ook niet meer omhoog halen (ook al doe je dit pas na 3 dagen) ik denk dat er ergens een fout zit?

Je kan ook zien dat er om 06;50 vanochtend voor het laatst wat is gepost in het verkoopgedeelte, dus ik denk dat er meer mensen last van hebben
 
Laatst bewerkt:
Wijzigen van berichten kan binnen beperkte tijd na plaatsing.
Uppen kan/mag één keer per drie dagen.


Mvgr. Michel

hoi Michel,

dit wil zeggen dat als er na bv twee dagen een paar koralen verkocht zijn ik dit niet kan melden door een wijziging te doen.
het bericht is ook na drie dagen niet omhoog te krijgen dus ik denk dat er iets niet goed is.

dit is de melding die ik krijg.

[h=2]vBulletin Bericht[/h]jama, je hebt geen toegangsrechten tot deze pagina. Hiervoor kunnen diverse oorzaken zijn:

  1. Je gebruikersaccount heeft onvoldoende toegangsrechten voor deze pagina. Probeer je wellicht het bericht van een ander te wijzigen, toegang te krijgen tot beheerdersfuncties of andere systeemtaken uit te voeren?
  2. Probeer je een bericht te plaatsen? Mogelijk heeft de beheerder je account uitgeschakeld of is het account nog niet geactiveerd.


gr jan
 
We zijn ermee bezig....


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Kijk eens naar de Belgisch en Nederlandse Zeewaterforum.
Daar kan het wel.
De structuur van de sites zijn identiek, dus dan is het vreemd dat het niet bij de Nederlandse en Belgische kan.
Het is wel een storende fout in de opzet om een advertentie te kunnen plaatsen.
Als je iets verkocht hebt moet je dat toch kunnen aangeven?
Henk de Bie

We zijn ermee bezig....


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Bovenaan