Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Welke PH electrode moet ik hebben??

parelvisser

Senior Forumlid
Ik heb altijd een kalkreactor gehad zonder PH computer enz, Ik wil dit nu wel gaan doen. Ik heb inmiddels een H&S kalkreactor, PH cpmputer en magneetventiel enz maar welke electrode moet in de kalkreactor??. Op foto1 zie je dat er nu gewoon een gat inzit als alles erop geschroefd zit. Op foto 2 als dit los is. Moet ik een gewone electrode hebben en deze zover mogelijk erin doen en wordt deze dan door de druk er niet uit geduwd?? of met schroefdraad en hoe moet deze er dan in??
Bvd
 
Je moet er volgens mij 1 hebben met een schroefdraad zoals deze bijvoorbeeld. Echter kan ik je foto’s niet zien....
73987ACF-EB0A-4355-B60D-9245F3177716.jpg
 
Zit dr geen handleiding bij? Het lijkt mij dat hij ergens in de bovenste foto moet. Maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen. Anders ff Googlen op de uitvoering die je heb waar wat moet


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Ik heb deze reaktor ook.
Een ph elektrode zonder schroefdraad heb je nodig.
In het gat waar je hem in doet zit een rubber en met de wartel klem je hem vast.
 
Bovenaan