Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Waar is de kleur??

Ik Heb 1,5 emmer water gewisseld en met de spoorelementen was ik al na de vorige ICP van een hele tijd geleden gestopt ;) De waardes zijn nog steeds stabiel, evenals het gebrek aan kleur hoor haha. Ik kan er zelf niet de vinger opleggen waar nu dan die vermindering van kleur vandaan zou kunnen komen. Zelfs mijn groene Trachyphyllia is minder kleurrijk dan voorheen.
 
Probeer eens meer voeding in je systeem te krijgen (vooral fosfaatrijk voedsel) en vertel eens iets over de instellingen van je radeons. AB+ programma? Tijdsduur, intensiteit en hoogte van de lampen? Op de foto van je oogt het mij allemaal overbelicht namelijk ..... en dan bedoel ik niet de instellingen van je camera. Zoals ik reeds vermelde is de balans tussen licht en voeding voor sps van cruciaal belang mbt de kleuren van je koralen. En als je een hoge kh draait (>8) gaat dit ook nog meespelen maar deze is bij jou in een geschikte zone in balans met de lage voedingswaarden.
 
Bovenaan