Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Vlog over De Jong Marinelife

Wat zie je nou echt inhoudelijk van het bedrijf.
Die irritante gozer staat er toch maar gewoon voor een ding, gratis vis en koraal.
En zelfs dat kan hij niet eens zelf in zijn aquarium doen.
Want als je goed kijkt zie je mensen in een de jong shirt zijn aquarium vullen.
Hij door zoon kut filmpje de hele zooi gratis ,want dat krijgen die klaplopers.
En wij in de winkels de hoofdprijs betalen.
En dan weet ie nog niet eens genoeg van zijn hobby af , dat merk je aan de opmerkingen over div vissen in het filmpje.
Gewoon verbannen zulke gasten
Hoi Adrie,

Ik wou je even geruststellen dat hij niets gratis krijgt. Daar zijn de marges in deze hobby echt niet naar.

En als je goed kijkt zijn dit geen De Jong shirtjes, maar van Aquadeco. Zij doen (net als bijna elke winkel in Nederland) ook onderhoud bij particulieren en bedrijven thuis. Ideaal voor iemand die geen tijd en/of kennis heeft om het allemaal zelf te doen, maar wel net als jij en ik wil genieten van deze prachtige hobby.:)
 
Hoi Adrie,

Ik wou je even geruststellen dat hij niets gratis krijgt. Daar zijn de marges in deze hobby echt niet naar.

En als je goed kijkt zijn dit geen De Jong shirtjes, maar van Aquadeco. Zij doen (net als bijna elke winkel in Nederland) ook onderhoud bij particulieren en bedrijven thuis. Ideaal voor iemand die geen tijd en/of kennis heeft om het allemaal zelf te doen, maar wel net als jij en ik wil genieten van deze prachtige hobby.:)
Amen!
 
Ja... en misschien een leuk decoratie stuk omdat ie daar zijn geld mee verdiend..

Ik ben ook van mening dat iemand die het zelf opbouwt, onderhoud etc een grotere meerwaarde heeft wat betreft deze hobby. Uitgezonderd mensen die het vanwege gezondheid e.d niet kunnen maar wel WILLEN. Maar deze heer lijkt pure commercie.
 
Ja... en misschien een leuk decoratie stuk omdat ie daar zijn geld mee verdiend..

Ik ben ook van mening dat iemand die het zelf opbouwt, onderhoud etc een grotere meerwaarde heeft wat betreft deze hobby. Uitgezonderd mensen die het vanwege gezondheid e.d niet kunnen maar wel WILLEN. Maar deze heer lijkt pure commercie.

Wellicht haalt deze vlogger wel net zoveel plezier hier uit als wij die alles zelf willen doen. Niet iedereen is hetzelfde toch?
 
Voor mij is deze hobby ook leuk doordat ik alles zelf doe, maar iedereen beleeft het anders. Voor sommigen is het onderhoud een last die het genieten van het aquarium te niet doet.

Mijn auto laat ik bijvoorbeeld onderhouden door n dealer. Terwijl mijn buurman vind dat t poetsen en sleutelen eraan het mooiste is wat er is. Niet iedereen ervaart het hetzelfde.
 
Bovenaan