Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

vario 4 doseer

aquariumlappie

doorgewinterde bakkoloog
even de doseer hoeveelheid van de doseer vario 4 pro

1uur aan geeft ong 2150 ml

1 seconde geeft 0.6

dus de gewenste toe te voegen hoeveelheid delen door 0.6 > geeft het aantal te programmeren sercondes


schakeling gaat het makkelijkst dmv time functions (zeit function ) bv aan 10.00.00 aan enter ,10.00.05 uit enter >> geeft 3 ml toevoeging

let op jodium enkel op kanaal 1 gebruiken ,deze is daarvoor geschikt gemaakt !!
 
tevens voor de betere beurs : er komt een touch display uit kost 399 euro
 

Bijlagen

  • RGB.Blau.jpg
    RGB.Blau.jpg
    25,8 KB · Weergaven: 17
  • RGB.Grün.jpg
    RGB.Grün.jpg
    27,4 KB · Weergaven: 16
  • RGB.Rot.jpg
    RGB.Rot.jpg
    25,6 KB · Weergaven: 16
  • Perspektive.blau.jpg
    Perspektive.blau.jpg
    21,4 KB · Weergaven: 18
Wanneer komt die en wat kun je
Ermee?
is reeds uit ,je kunt er de iks mee programmeren ed na maart gaa deze ok via bluetooth,een hebbe ding wat behoudens het design weinig toevoegt
 

Bijlagen

  • tasten.sichtbar.jpg
    tasten.sichtbar.jpg
    28,7 KB · Weergaven: 18
volgens IKS zelf is er geen programmeer functie aangebracht in dit apparaat.
klopt ,eerste info voordat hij uitkwam was dit wel het geval ,uiteindelijk een lomp display met kleurtjes ,zonder deze functies ,z,n geld niet waard
 
klopt ,eerste info voordat hij uitkwam was dit wel het geval ,uiteindelijk een lomp display met kleurtjes ,zonder deze functies ,z,n geld niet waard

De afweging design/ techniek is hier niet moeilijk inderdaad...

Maar voor design zijn ook kopers. En je hebt techniek geile gebruikers.. Ik zou het gewoon willen hebben omdat er stroom in gaat :)
 
De afweging design/ techniek is hier niet moeilijk inderdaad...

Maar voor design zijn ook kopers. En je hebt techniek geile gebruikers.. Ik zou het gewoon willen hebben omdat er stroom in gaat :)
ik heb er 1 gekocht met een speciale prijs en inruilkorting ,ik moest 125 euro bij betalen ,achteraf had ik er beter dronken van kunen worden ,nu heb ik ook een kater van de miskoop ,uitgaande van de eigenlijke verkoop prijs
 
Valt ie tegen dan?
ja en nee ,hij ziet er erg fraai uit dat is een ding wat zeker is ,de voorwendselen dat je kon programmeren wat indertijd in de vooraankondiging beschreven werd had mij valse verwachtingen gegeven ,tijdens het bezoek aan iks waar ik vaker kom stond achteraf duidenlijk wat hij kon ,beter wat hij niet kon .eea kon bij nader inzien niet bij de computer en was in eerste instantie niet voorzien

ze omschrijven touch display maar dat klopt niet ,er zitte n vier touch knoppen op om de display functies ,niet de computer functies!!!, te wijzigen dat is een kleurtje voor de dag ,de nacht ,display aanduiding dus 1,2,4of 8 regels met de waardes ,displayinterval,de cijfers op het display zie je alleen bij één bepaalde functie ,de nacht/dag kleur instelling

zelfs de tijd van de computer is niet via het display in te stellen en dat voor 375 verkoop ,nee 800 ouwe guldentjes vind ik erg veel
 
ik snap IKS niet. Ze zouden zoveel beter kunnen..................
Dit is nu zo een sjiek ding en het heeft amper meerwaarde. Zonde toch?
 
ik snap IKS niet. Ze zouden zoveel beter kunnen..................
Dit is nu zo een sjiek ding en het heeft amper meerwaarde. Zonde toch?
arrogantie oa is een probleem is dat een iks weinig meer kan dan hij nu inmiddels doet ,deze functies zijn bij de bestaande modellen niet naar buiten te brengen zeg maar simpel
 
oplossing... het wordt tijd voor een nieuwe IKS?
 
Bovenaan