Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

vandaag ontvangen ONS ZEEAQUARIUM

Ton v Nimwegen

ZeewaterForum gebruiker
Vandaag de eerste uitgave ontvangen
Een zeer mooie uitgave (ringband waardig)
Zeer mooie foto.s
En een mooi formaat letters wat voor veel personen prettig is om te lezen
Zo blad mag je niet missen
Zelfs voor een startende zoals ik begrijpbaar te lezen
Een aanrader

Mvg Ton :goed:
 
is een heel mooi blad. Het is zeker een abbotje waard.
 
In de auto op dit moment een aantal exemplaren liggen.
Deze mee gekregen tijdens tijdens het 3de marine event te Spijk.

Freddy
 
Hoi,

Wanneer mogen deze nu worden verwacht bij de particulier?
Heb mij uiteraard ingeschreven via de link maar tot nu toe nog steeds geen antwoord gehad omtrent!
Is het nu zo dat het eerste exemplaar wordt toegezonden?

Grtz,

Kurt
 
Proficiat met jullie uitgave!
Vandaag ontvangen en kijk al uit naar het volgende blad.

Eddy
 
Vandaag het nieuwe blad ontvangen, ziet er geweldig uit. De layout is gelukkig eenvoudig en duidelijk gehouden. Niets meer aan wijzigen (voorlopig)
De artikelen zijn lekker om te lezen, maar dat heeft dan weer als nadeel dat ik hem in een half uurtje helemaal doorgelezen had. Ook het gescheiden houden van het leesvoer en de advertenties maakt het een lekker blad om te lezen.
Kortom een uitstekend blad dat hopelijk in de toekomst wat vaker kan verschijnen.

Dave
 
Vanmiddag het blad al even snel mogen bewonderen op het Derde Marine Aquarium Evenement en zojuist thuis gekomen en tada ook daar dit nieuwe mooie magazine op de mat.

't Ziet er prachtig uit :)!

Lof aan het team wat dit mogelijk heeft gemaakt :goed:!!
 
We hadden het speciaal zo geregeld, voor de belgen drie dagen eerder posten. Ze zouden dan zaterdag bezorgt moeten worden.

Vanmorgen hoorde ik dat er bij jullie op zaterdag geen post bezorgt wordt.
Zal nu maandag worden hoop ik.

( ik lees net dat pakketjes bij bedrijven, wel op zaterdag bezorgt worden?)


Hoi,

Wanneer mogen deze nu worden verwacht bij de particulier?
Heb mij uiteraard ingeschreven via de link maar tot nu toe nog steeds geen antwoord gehad omtrent!
Is het nu zo dat het eerste exemplaar wordt toegezonden?

Grtz,

Kurt
 
Thx Jan voor het antwoord!

Ik kijk er al naar uit:goed:

Grtz,

Kurt

We hadden het speciaal zo geregeld, voor de belgen drie dagen eerder posten. Ze zouden dan zaterdag bezorgt moeten worden.

Vanmorgen hoorde ik dat er bij jullie op zaterdag geen post bezorgt wordt.
Zal nu maandag worden hoop ik.

( ik lees net dat pakketjes bij bedrijven, wel op zaterdag bezorgt worden?)
 
Wat ik wel vreemd vind dat hij wel bezorgt is in Denderleeuw, dat is toch ook Belgie? of zit ik hiermee fout?
 
Ook hier op de mat.
Proficiat met deze welgeslaagde lancering :goed: Petje af.
 
Ook bij mij zat Ons Zeeaquarium in het postvakje.
Een leuk en informatief blad voor de zeewateraquariaan. Geen idee waarom maar de hele "vibe" in dit nieuwe blad doet me in de verste verte niet denken aan het vorige zeewaterblad. M.a.w. hij wel is degelijk anders! :goed:
 
Hoe kan het zo mooi uitkomen. Ben vandaag naar de Burgers Zoo geweest in Arnhem. Daar de prachtige aderlaars roggen bekeken en de overige vissen pracht. Kom ik thuis ligt dit superblad op de mat met een artikel er in, over de geboorte van een Aderlaarsrog. Laat ik die nou net een paar uur geleden nog live hebben gezien.

-juichen
 
Ik ben trots om Ons Zeeaquarium te mogen lezen, wat een super kwaliteit.
Echt jullie zijn kanjers om zoiets moois te kunnen maken voor ons liefhebbers :goed:
Wanneer komt deel 2 :biggrin:
 
Ook hier in breda lag hij op de mat.
Echt een super mooi blad is het geworden.:goed:
 
Ook hier is Ons Zeeaquarium aangekomen....ziet er SUPER uit :goed: !!
 
Bovenaan