Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Status

muhkuhx

ZeewaterForum lid
Weet iemand of het al terug de moeite is om naar hier te rijden?
Tis verdacht stil op de facebook en de website...
In de zomer was de winkel leeg, had ik spijt dat ik gereden was...
 
Volgens mij zag ik op instagram staan dat er weer voldoende aanbod is .
 
Weet iemand of het al terug de moeite is om naar hier te rijden?
Tis verdacht stil op de facebook en de website...
In de zomer was de winkel leeg, had ik spijt dat ik gereden was...
Ben er overlaatst nog geweest. 1 grote koralen bak staat reeds terug op. De andere is voorlopig nog leeg. Maar ze zijn er wel vollop aan bezig.

Winkel is er alleszins heel hard op voorruit gegaan. Chapeau voor de nieuwe eigenaars. 👍🏼👍🏼 je kan ze altijd eens bellen voor de zekerheid.
 
Zaterdag stond er enkel maar in de grote lange bak de rest nog niets of gene vette.
Dit heb ik ook maar gehoord via via moet ik wel zeggen.
 
Ben er overlaatst nog geweest. 1 grote koralen bak staat reeds terug op. De andere is voorlopig nog leeg. Maar ze zijn er wel vollop aan bezig.

Winkel is er alleszins heel hard op voorruit gegaan. Chapeau voor de nieuwe eigenaars. 👍🏼👍🏼 je kan ze altijd eens bellen voor de zekerheid.
Is Theo ermee gestopt?
 
Is Theo ermee gestopt?
Die is met pensioen.
Maar ten tijde van de overdracht (vorig voorjaar) kreeg hij het aan zijn hart. Heeft in het ziekhuis gelegen en een poos moeten revalideren.
Daardoor is die winkel overdracht heel anders verlopen dan gepland.

De nieuwe eigenaren zijn druk bezig met het realiseren van grootse plannen. Daarbij zijn ze ook nog gewoon open.
Ik ben er het afgelopen half jaar een aantal keer geweest. Ja, het is deels een rommeltje geweest. Maar er was altijd meer dan genoeg moois om de trip vanuit Amsterdam de moeite waard te maken.
 
Is Theo ermee gestopt?
Ja die is er niet meer. De 2de bak werkt ook ondertussen staan een paar koralen in niet bomvol. Ik ben er nu 2 keer geweest toch de moeite.

Alleen voor vissen moet je er niet zijn. Weinig aanbod. En zagen er niet zo happy uit. 😓
 
Als newbie misschien een domme vraag maar... kilometers voor zee-aquaria zijn geen kilometers, en nieuwe ondernemers geven weer nieuwe energie en een plek om te kijken: over welke winkel gaat het hier :unsure:?
 
Mja, als ik een uur moet rijden weet ik liever van tevoren of het de moeite is. Ik kwam er vroeger heel vaak. Maar als de bak vol is kan je toch niks kopen.
 
Ik ben er vandaag voor het eerst geweest. Ik kan dan ook geen vergelijk maken met de situatie onder de vorige eigenaar.

Inmiddels zijn de 2 grote koralenbakken goed gevuld met naar mijn mening een zéér behoorlijk assortiment en de nodige bijzondere juweeltjes, tegen uiteraard bijbehorende prijzen ;-) . Maar er zijn ook genoeg betaalbare stekken.

Het was op het moment dat ik er was niet druk en ik heb met Ruben gezellig kunnen babbelen over de hobby en enkele door mij gewenste stekjes meegenomen.

Is de zaak klaar, zeker niet. Men is nog bezig met het gereedmaken van de prijsindicaties (via monitoren die boven de bakken hangen).

De grand-opening waarover op de website gerept wordt is aanstaande volgens Ruben aanstaande maar er is nog genoeg werk te verrichten voordat het zover is ;).
 
Bovenaan