Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Opvoer-stromingspomp

aquaholland

Winkelier
HYDOR is de grootste pompenleverancier van de Verenigde Staten. Dat zegt iets over de leveromvang van deze fabriek waar ruim 220 mensen werken, maar nog meer over de kwaliteit van de produkten. De SELTZ pompen die wij importeren zijn regelbaar qua volume. De L20 levert maximaal 700 L.p.u. / de L30 1200 L.p.u. / de L40 2800 L.p.u.
Binnenkort komt HYDOR met de L45 die maximaal 3500 L.p.u. levert. Het zijn relatief goedkope, maar vooral betrouwbare pompen.

Zie voor verdere informatie de website van de fabrikant op:
www.hydor.com
 
Hoi ,dit zijn toch vijverpompen ikheb deze 1 maand geleden gekocht bij een tuinartikelenwinkel bij mij in de buurt,hij ligt nu bij mij in de vijver.
Ik dacht dat vijverpompen niet geschikt zijn voor zeeaquaria.
:eek: :( :eek:
 
Beste Pietje,

De Seltz pompen van HYDOR zijn zonder problemen te gebruiken op een zeebak. Je stelling dat vijverpompen niet geschikt zijn voor een zeewateraquarium is maar ten dele waar. Er zijn types die inderdaad niet geschikt zijn, maar ook types die zonder meer in zeewater gebruikt kunnen worden.

vr.gr.

John
 
Bovenaan