Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

LARA's RIF ARENA

Echt prachtig Lara!

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
 
Ziet erg top uit complimenten hoor !
Als die groen gele oortjes in de verkoop komen ? Aub een pb :cool:
 
Apart dat niemand heeft gevraagd wat dat rode dingetje is op de laatste foto:confused: Maar goed dan ga ik verder ;) heb nog enkele foto's uit "zomaar serie":biggrin: moment...
 
Apart dat niemand heeft gevraagd wat dat rode dingetje is op de laatste foto:confused: Maar goed dan ga ik verder ;) heb nog enkele foto's uit "zomaar serie"[emoji3] moment...
Wat is dat rode dingetje op die laatste foto? :)

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
 
Wat is dat rode dingetje op die laatste foto? :)

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

haha Goed zo! :biggrin: Dat is een soort zeewier! Toen ik laatste keer twee grote levend steen vrij snel achter elkaar in de bak heb geplaatst, kreeg ik natuurlijk weer meer dan normaal algengroei en ook wieren, die zeesla eerst en dan ineens heb op een plekje iets rood gezien groeien:eek: Nog nooit eerder ergens gezien. Van die groene sla moet ik af en toe toch wat oogst plukken om koralen weer vrij te maken, maar de rode groeit niet te hard, valt nog mee en stoort nog nergens. Ik vind het best mooi zo'n kleurtje in de bak en hoeft niet een dure Australische Scoly te zijn :cool::p:biggrin:
 
Bovenaan