Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Ladis zijn aquarium 135x106x74

manis

ZeewaterForum lid
Hallo allemaal

Ik ben Ladis 40 jaar jong.
Al en tijd op forum bezig maar pas nu heb ik beslist aan dagboek te beginnen.De klassiekers voor wielertoeristen zijn voorbij,dus heb ik ook meer tijd voor dagboek.
Mijn eerste zeeaquarium was 300 liter maar na een jaar wist ik al dat grotere zal komen naar verbouwing van ons living.
Dus ik begon met onderstel material in Inox 316 buis 80x40x3 mm.De afm van de aquarium zijn 135x106x74 cm.
attachment.php
attachment.php
attachment.php
.
Op derde foto is en inox buisje met en sluif voor de verlichting naar voor en naar achter te kunnen schuiven als echt moet bij onderhoud.
 
de afmetingen zijn alleszins in orde. Ben ook benieuwd naar de foto's.

gr
Kris
 
Hoi
Om verder te gaan heb ik techniek aangeschaft:
Afschuimer BBQ 300,opvoerpomp red dragon 6500,3x tuinze 6100.
De plaatsing van afschuimer en de opvoerpomp was geen probleem de sump is groot genoeg.
attachment.php
.
Verlichting hqi 2x250watten 2x sol led verlichting
attachment.php
attachment.php
.
Van de led verlichting was ik niet zeker tot de dag dat heb ik Richard/ uit Maastricht/zijn dagboek gelezen.De resultaten waaren goed dus ik ga voor.
Bij de opstart van de bak heb ik water van mijn Juwel gebruikt en de stenen ook,ik heb wel nog levend steen bij gekocht.
De twe pilaren komen van Fredy/lid op de forum/.
attachment.php
hment.php?attachmentid=284931&d=1337675289[/IMG].
 
Mooie maat, heb ongeveer hetzelfde (alles 10 cm minder) en je techniek is ook niets mis mee zo te lezen. De foto's helaas wel want die zie ik niet :)
 
Hoi
Naar weken geduld in actie gegaan en paar winkels bezocht in Belgie en Nederland er waren ook sponsors van dit forum tussen.
Ik was echt nieuwsgierig kloppen de verhalen die heb ik gelezen.Op een dag heb ik 3 in Nederland en 3 in Belgie bezocht.
Er is geen winaar,overal waren mensen klant friendelijk,behulpzaam en ook genoeg uitleg gegeven.De resultaat is dit
attachment.php
attachment.php
attachment.php
attachment.php
 
Waar kan ik het resultaat zien :confused:.

Ben benieuwd.
 
Mooie maten en mooie techniek.

Zie geen fotos helaas.
 
Je maak ons wel nieuwschierig kom maar op met die foto's
 
Hallo

Mag ik vraagen ,zijn de foto's zichtbaar of niet ?Kan ook zijn dat ik doe iets verkeerd.
 
mooie maten!! wel nieuwsgierig naar de foto's:)

veel geluk met het opstart en suc6!!

gr
sander en linda
 
attachment.php

attachment.php

attachment.php

attachment.php

attachment.php

attachment.php


Ik denk dat nu gaan de foto's door en als niet laat mij A.U.B iets weeten.

grtjs Manis
 
Ik kan helaas nog steeds niets zien, misschien kan de beheerder iets doen want
wel vreemd 1 iemand ziet wel wat en de rest niet :confused:.
 
Bovenaan