Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Ik word vader 😊

Jack R

Katwijk aan Zee
Na alle ellende van het zwemdiploma wat de poes dacht te halen 2 weken geleden is er toch weer wat leuks ...
Dit oortje van een 3cm in diameter heeft zich vermeerdert na 3jr onbeweeglijk in m'n bakje te hebben gestaan.
Rechtsonder er van zit een nieuwe met wel een diameter van een dikke 5 mm ....
Leuke er van is dat ik deze nog niet ergens anders gezien heb dus hoop dat ze zich nu als een jekko gaan vermeerderen... 🤪
20230917_103854.jpg
Fijne zondag , grtz jack
 
die tweekleurige oor is zeker een hele aparte! 😍Maar die kleinere blauwe heeft niet die bijzondere tekenpatroon als hij de baby is....verwacht je dat later ?... of is dat gewoon een andere oor? Dan die baby van 5mm kon ik niet vinden 😕
Jij ook nog een fijne zondag!
Groet, Lara
 
die tweekleurige oor is zeker een hele aparte! 😍Maar die kleinere blauwe heeft niet die bijzondere tekenpatroon als hij de baby is....verwacht je dat later ?... of is dat gewoon een andere oor? Dan die baby van 5mm kon ik niet vinden 😕
Jij ook nog een fijne zondag!
Groet, Lara
Je moet goed kijken maar als je bij die kleine aan de randen kijkt zie je de andere kleuren er op komen.
 
Update ,
Monster is al gegroeid naar een gigantische centimeter , kleurtjes komen nu beter door 😊
20231008_153715.jpg
 
Laatst bewerkt:
Word nu te gek... 🤭
20240127_170233.jpg
 
Bovenaan