Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Iemand interessen in Dicentrarchus labrax-Noordzeebaars

Status
Niet open voor verdere reacties.

Heuvel

Functionaris
Ik heb deze baarsjes van de zomer gevangen met mijn kinderen bij IJmuiden op het strand in in mijn stekken bak gegooit om te kijken wat het was en word na wat onderzoek is het vermoedelijk de noordzee baars - Dicentrarchus labrax maar ik ben geen expert dus ik kan het fout hebben !
Nu dezen flink gegroeid zijn moeten ze weg ze zijn vrij druk en gooien me stekken om dus dacht ik hier mischien iemand interesse ze zwemen in een tropiche bak met 25 graden en doen het uitstekend !!!
 

Bijlagen

  • Dicentrarchus labrax 01.jpg
    Dicentrarchus labrax 01.jpg
    113,8 KB · Weergaven: 21
  • Dicentrarchus labrax 02.jpg
    Dicentrarchus labrax 02.jpg
    100,4 KB · Weergaven: 18
  • Dicentrarchus labrax 03.jpg
    Dicentrarchus labrax 03.jpg
    73,9 KB · Weergaven: 19
Echt niemand interesse in deze knappe snuiters ze zijn gratis en anders moet ik ze in de vriezer gooien
als voer dus red deze vissen en haal ze af !
 
Kom op mensen dit is een aanwinst voor u aquarium en op den duur ben je ook van al je kleine vissen en dieren af !
Ze hebben nog een week daarna word het enkele reis vriesvak !!!!
 
In plaats ze in de vriezer te doen:mad: kun je ze ook even terug zetten in hun natuurkijke omgeving, je hebt toch de moeite genomen om de visjes te vangen. Neem dan ook even de moeite om deze visje's terug te brengen waar je ze gevangen hebt:).
Om de een of andere reden vind ik het niet zo leuk dat je ze in de vriezer wilt doen.
En ik weet zeker dat er menig mijn mening zal delen.
Ik denk overichens niet dat iemand deze baarsje's wilt, ze vreten binnen de korste keren je bak leeg zeker als deze groter worden.

Groet Ed
 
In plaats ze in de vriezer te doen:mad: kun je ze ook even terug zetten in hun natuurkijke omgeving, je hebt toch de moeite genomen om de visjes te vangen. Neem dan ook even de moeite om deze visje's terug te brengen waar je ze gevangen hebt:).
Om de een of andere reden vind ik het niet zo leuk dat je ze in de vriezer wilt doen.
En ik weet zeker dat er menig mijn mening zal delen.
Ik denk overichens niet dat iemand deze baarsje's wilt, ze vreten binnen de korste keren je bak leeg zeker als deze groter worden.

Groet Ed

Ik heb ze in de eerste instantie mee genomen met een cm of 2 om te kijken wat het zou worden als het niks zou zijn zou ik ze als voer gebruiken deze vissen zijn verder niet beschermd of zo dus kan verder geen kwaad maar nu ik ze een tijdje heb zwemen vind ik het toch zielig om ze als voer te gebruiken maar ze moeten wel weg en ik ga niet 3 kwartier in de auto zitten om 5 visjes terug te zetten en dan daar nog een uur staan om de druppel methoden toe te passen en het temperatuur verschil is nu ook veel te groot dus dit kan pas in het voor jaar dus de enige optie is vriesvak en wat u en menig met u er van denken moeten jullie zelf weten kom ze ophalen zou ik zeggen dan mag je ze zelf terug rijden ! iedereen blij
 
Ik heb ze in de eerste instantie mee genomen met een cm of 2 om te kijken wat het zou worden als het niks zou zijn zou ik ze als voer gebruiken deze vissen zijn verder niet beschermd of zo dus kan verder geen kwaad maar nu ik ze een tijdje heb zwemen vind ik het toch zielig om ze als voer te gebruiken maar ze moeten wel weg en ik ga niet 3 kwartier in de auto zitten om 5 visjes terug te zetten en dan daar nog een uur staan om de druppel methoden toe te passen en het temperatuur verschil is nu ook veel te groot dus dit kan pas in het voor jaar dus de enige optie is vriesvak en wat u en menig met u er van denken moeten jullie zelf weten kom ze ophalen zou ik zeggen dan mag je ze zelf terug rijden ! iedereen blij
Tja zo gaat dat tegenwoordig makkelijk zat.Mijn mening mag duidelijk zijn.:mad:
 
Tja zo gaat dat tegenwoordig makkelijk zat.Mijn mening mag duidelijk zijn.:mad:

Ik begrijp niet waar je je druk om maakt er worden elke dag tonnen vis uit de zee gehaald en jij maakt je druk om een aantal baarsjes !
Als het een beschermde diersoort was geweest had ik de moeiten wel genomen maar dit gaat nergens over !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan