Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Gevraagd ervaren zee aquarium hobbyist voor hulp en uitleg van het aquarium aan huis.

Er word niets te koop aangeboden dus opkras....is hier geen moderator meer??
 
Daar heb je groot gelijk in, zoals dat hele stomme antwoord van Erbe 2307 wat denkt die wel die ...
 
Nou, wat ik zoal denk:
1) Het is duidelijk, enig meedenken is totaal ongewenst. Dat had je me ook gewoon kunnen vertellen, was hartstikke prima geweest.

2) Bij het lezen van dit: "...wat denk die wel die ..." dan denk ik: leer typen. En: onnodig dik gedrukt.

3) Verder denk ik dat ik je alsnog veel plezier, blijdschap en zo min mogelijk interactie met ongewenste bemoeials als ik toewens.
 
Daar heb je groot gelijk in, zoals dat hele stomme antwoord van Erbe 2307 wat denkt die wel die ...
Wat een stuk ondankbaar stront joh..
Krijg je hulp van mensen die overlopen van de kennis en dan ga je zo beginnen..

En dan vinden mensen het vreemd dat de gevorderde aquariaan tegenwoordig die newbee's niet meer helpt. Of als deze duidelijk, kort, docht terecht meld dat de beginner iets verkeerd doet (wat daarmee dierenleed en hoge kosten bespaart) dan is het een eikel...

Wat een wereld joh...
 
Van wie krijg ik hulp alleen maar stomme en boze berichten, je krijgt hulp van mensen die overlopen van de kennis en dan ga je zo beginnen, deze mogen van mijn paart dood vallen, dat geld alleen voor de leden die zo negatief behulpzaam zijn je weet wel welk.
 
Van wie krijg ik hulp alleen maar stomme en boze berichten, je krijgt hulp van mensen die overlopen van de kennis en dan ga je zo beginnen, deze mogen van mijn paart dood vallen, dat geld alleen voor de leden die zo negatief behulpzaam zijn je weet wel welk.
Het hoort hier niet thuis, alleen bij te koop gevraagd.
 
Van wie krijg ik hulp alleen maar stomme en boze berichten, je krijgt hulp van mensen die overlopen van de kennis en dan ga je zo beginnen, deze mogen van mijn paart dood vallen, dat geld alleen voor de leden die zo negatief behulpzaam zijn je weet wel welk.
Ik snap echt je punt niet.
Er wordt terecht gemeld dat het in het verkeerde subforum staat.. kan gebeuren, niets aan de hand.
Daarna krijg je een vraag wat voor soort hulp je zoekt (al krijg ik een aardig idee welke je nodig hebt) om je zo gericht te kunnen bijstaan.
En dan zijn die mensen vervelend?
Hoe kom jij de dag door joh?
 
Van wie krijg ik hulp alleen maar stomme en boze berichten, je krijgt hulp van mensen die overlopen van de kennis en dan ga je zo beginnen, deze mogen van mijn paart dood vallen, dat geld alleen voor de leden die zo negatief behulpzaam zijn je weet wel welk.
Wie kan ik bedanken voor deze zeer opbouwende feedback/doodsverwensing?
Jouw paard of jouw part?
 
Laatst bewerkt:
vindt je dat de juiste start. Zoveel kennis bij vele hobbyisten en dan een sponsor bezoeken die leeft van verkoop? Moet al een goeie sponsor zijn. Maar dat is mijn bescheiden mening en kan me vergissen. Boekjes van Tanne zijn wel een goede bron van info

En waarom is het aanraden van de boekjes van Tanne hier wel zinvol en het advies om een bezoek aan een speciaalzaak te brengen niet?

Tanne heeft de boekjes wel uit hobby / gebrek aan goede documentatie geschreven, maar houdt er heus ook wat centen aan over.
De tijd die een dierenspeciaalzaak in je investeert omdat jij als topic starter (spontaan?) een zeeaquarium hebt aangeschaft en nu niet weet hoe e.e.a. nu wel of niet functioneert of hoe je wel of niet je dieren in leven houdt, verdient aan die tijd die hij hieraan besteed helemaal niets.

Hij / zij kan enkel hopen dat er verkoop volgt na het praatje.
 
Laatst bewerkt:
Van wie krijg ik hulp alleen maar stomme en boze berichten, je krijgt hulp van mensen die overlopen van de kennis en dan ga je zo beginnen, deze mogen van mijn paart dood vallen, dat geld alleen voor de leden die zo negatief behulpzaam zijn je weet wel welk.
Wat heb je voor een paard dan ?
 
Nou, wat ik zoal denk:
1) Het is duidelijk, enig meedenken is totaal ongewenst. Dat had je me ook gewoon kunnen vertellen, was hartstikke prima geweest.

2) Bij het lezen van dit: "...wat denk die wel die ..." dan denk ik: leer typen. En: onnodig dik gedrukt.

3) Verder denk ik dat ik je alsnog veel plezier, blijdschap en zo min mogelijk interactie met ongewenste bemoeials als ik toewens.
Die negeerknop is toch wel fijn...
 
Beter dan jij.
Kom op man je jaagt in drie berichten de top van het hele forum tegen je in het harnas en waarom doe ff normaal joh … iedereen is bereidt te helpen en dan ga je zo doen. Mensen mogen van mijn part doodvallen schrijf je.
Ga lekker naar een tokkie-forum
 
Bovenaan