Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

foto's van kleine clowntjes

Hier op verzoek nogmaals het schema.
Zoals men kan zien kan op een dergelijke manier de steen in een apart bakje gelegd worden. het is immers in hetzelfde aquariumwater.
 

Bijlagen

  • schema groot.jpg
    schema groot.jpg
    70,8 KB · Weergaven: 127
hallo pamela

ik las net een oud bericht van je dat je 6 anemoonvisjes hebt en er maar 1 koppeltje is dat legt. als je vissen in een bak zitten is dat normaal gezien de grootste het vrouwtje is en de 2é grootste een actief mannetje, de rest staat op stand-by, te wachten om een plaats op te schuiven en zelf actief te worden.

groetjes
 
Hvdp, je opmerking is terecht als ze allemaal in een bak zitten hé, wat je niet weet waarschijnlijk is dat bij Pamela, de koppels apart zitten, vermoed ik toch.

Jan bedankt voor het schema te vergroten, is handig wanneer de nest op eens steen zit die je eventueel kunt verplaatsen. Is bij mij niet zo :(

Sea you erik
 
Hela, ik ben niet van gisteren he !

Mijn koppels zitten allemaal appart en zelfs ook zo dat ze mekaar niet zien anders lukt het ook niet.
 
hallo

we werken met dieren en die kunnen we niet dwingen. het kan soms een jaar of meerdere duren vooraleer een vis start met voortplanting. dit omdat ze er niet klaar voor zijn of hun omgeving voor hen niet geschikt is. geef ze eens ander voer of om de dag levend en verander de decoratie is. ik had bv een koppel frenatussesn ze deden niets ik verplaats ze naar een andere bak maar in dezelfste stelling met het zelfste voer en ze leggen als een trein. het is een tip maar normaal moet elk koppeltje toch wel vroeg of laat gaan afleggen.

vr gr
Tom
 
Heb ze onlangs verzet.

Teveel verzetten is dan ook weer nie goed denk ik he, ze moeten ook tijd hebben om te wennen - en hoelang is dat ? nobody nows !

Heb het al voorgedaan ook, ook dat help blijkbaar niet hihi
 
Bovenaan