Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Ervaringen met Easy Life vfm ?

R

Rene en Lies

Guest
Heeft iemand ervaringen opgedaan met Easy Life vfm ? Heb hun site gelezen en het lijkt een waar wondermiddel te zijn die een hoop belooft en die dus eigenlijk niet mag ontbreken bij je aquariumuitrusting. Ben erg benieuwd naar jullie ervaringen met dit product.....

Groeten,

Rene en Lies
 
Hoi Rene en Lies,

Easy life zou je eigenlijk niet nodig moeten hebben... als alle waterwaardes goed zijn, heb je het spul niet nodig. Toch kunnen er situaties ontstaan dat je snel iets moet doen, i.v.m. een snelle uitbraak van ziekte's of andere problemen. Daarvoor heb ik en vele anderen een fles easy-life op het schap staan.
Ik heb erg goede ervaringen met dit spul... je kan in ieder geval iets doen als je bak niet goed functioneerd.. maar probeer de oorzaak van de problemen aan te pakken.

Dus, erg goed spul , maar zou eigenlijk niet nodig moeten zijn.

Groetjes Wil
 
Ik sluit me bij Wil aan. De fles Easy Life staat naast een pak reserve filterkool, fosfaatkorrels, een extra hoofdpomp, reserve-lampen en wat reserve slang- en buismateriaal.

groetjes
Tanne
 
Hoi,

Ik heb het hier ook gewoon op de plank staan en gebruik het alleen wanneer ik bijv een nieuwe vis geplaatst heb.

gr,
Ivan
 
Bovenaan