Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Dr. Tim Wijgerde

Tim, super, gefeliciteerd!

Jammer dat ik dit niet wist, ik had graag meegeluisterd naar je verdediging :eek:

Ik hoop dat je toekomstig onderzoek veel goeds zullen doen voor de koralen in onze bakken en op onze riffen.

Dank je Henk, ik ga mijn best doen. Ik ben druk bezig met fondsenwerving voor onderzoek, maar dat valt niet mee...
 
nu krijgen we de rubriek :vraag het dr. Tim :):)

gefeliciteerd met het behaalde resultaat.


groeten peter
 
Gefeliciteerd Dr. Tim !

Dennis
 
Dr tim,

ook van mij, van harte gefeliciteerd met de succesvolle verdediging van je proefschrift. Geniet van alle rechten die bij wet en gewoonte aan de doctors titel zijn verbonden. Van wat ik er van heb gelezen is je werk van goed wetenschappelijk niveau en bovendien zeer nuttig voor de bevordering van de verifeerbare kennis omtrent koralenkweek (onze hobby ). Ik vind het ook bijzonder wat je allemaal naast je promotie hebt kunnen doen. De meeste mensen zijn 4 of 5 jaar fulltime met hun promotie bezig.

Als je proefschrift online staat zou het leuk zijn als je hier de link met ons kan delen.

Proficiat, maarten
 
Dr tim,

ook van mij, van harte gefeliciteerd met de succesvolle verdediging van je proefschrift. Geniet van alle rechten die bij wet en gewoonte aan de doctors titel zijn verbonden. Van wat ik er van heb gelezen is je werk van goed wetenschappelijk niveau en bovendien zeer nuttig voor de bevordering van de verifeerbare kennis omtrent koralenkweek (onze hobby ). Ik vind het ook bijzonder wat je allemaal naast je promotie hebt kunnen doen. De meeste mensen zijn 4 of 5 jaar fulltime met hun promotie bezig.

Als je proefschrift online staat zou het leuk zijn als je hier de link met ons kan delen.

Proficiat, maarten

Maarten en anderen, dank voor de felicitaties. Mijn proefschrift is te downloaden via de link hieronder (zie mijn handtekening). Ik ben op dit moment met verschillende papers bezig die ik persoonlijk leuker vind dan wat in mijn proefschrift staat, maar ik denk dat veel promovendi na afloop behoorlijk zelfkritisch zijn.
 
Bovenaan