Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Dr. Tim Wijgerde

ArjenT

Papierterug Schrijver
Vandaag was het dan zover na 3 jaar intensief onderzoek, vandaag promoveerde Tim aan de Universiteit van Wageningen en mag hij zich officieel Dr. Wijgerde noemen. Tim heeft voor zijn thesis onderzoek gedaan naar de groei en het nutrienten budget van het koraal Galaxea fascicularis als deze zich heterotroof voeden (opname van voedsel via poliepen).

Naast dit onderzoek heeft Tim ook vele studenten geholpen, 26 binnen zijn universiteit en 3 erbuiten waar ik er zelf 1 van ben. Hij heeft een haalbaarheidsonderzoek gedaan naar koraalkweek in Nederland. Hij heeft stukken geschreven voor Advanced Aquarist, Ons Zeeaquarium en een zeer informatieve website gemaakt.

Om 16:00 uur vandaag begon Tim met de verdediging van zijn thesis d.m.v. een korte samenvatting van zijn werk gevolgd door een officiële verdediging tegenover een panel van zeer gewaardeerde hoogleraren. Tim hield zich uitstekend staande door alle vragen rustig te beantwoorden.

Via deze weg wil ik Tim van harte feliciteren met het behalen van zijn doctoraat, een titel die hij zeer verdient heeft.

Ook wil ik Tim via deze weg bedanken voor zijn hulp met mijn eigen onderzoek. Zonder hem was het nooit gelukt!

Tijdens de verdediging, het gros van het publiek zat achter me.
20131004_163648.jpg

De thesis van Tim.
IMG-20131004-WA0000.jpg

Een trotse Dr. Tim Wijgerde.
20131004_181543.jpg
 
Tim,
Gefeliciteerd met het behalen van je doctoraat.
Een geweldige prestatie.

Andre Gijsen




Verstuurd van mijn GT-I9505 met Tapatalk
 
Gefeliciteerd Dr .Tim

Daar doe je het voor.

Groet
Eric Jan
 
Gefeliciteerd!!!
 
Gefeliciteerd

Verstuurd van mijn GT-I9070 met Tapatalk
 
Gefeliciteerd en een fijn weekend!!!
 
daar drinken we een glaasje zout water op :p
 
Grote klasse.

Welverdiende felicitaties voor de promotus.

M.v.g Jimmy
 
Top gedaan Tim
prachtig naslagwerk ook.
 
Tim

Van harte gefeliciteerd!!


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Van harte gefeliciteerd Tim!

Super prestatie en dat we nog veel van je mogen horen!
 
Beste allen, en natuurlijk Arjen,

Dank voor de felicitaties en mooie woorden! Mijn berichten op het forum waren de afgelopen tijd schaars en vertoonden soms wat irritatie, maar dat heeft alles te maken gehad met de stress van de afronding :). Ik kan nu weer verder. Arjen's onderzoek is één van de vele projecten die nog publiceerd moeten worden, en daar gaan we nu aan werken. Als er weer leuke dingen te melden zijn dan zal ik dat in dit forumdeel plaatsen.
 
Tim, super, gefeliciteerd!

Jammer dat ik dit niet wist, ik had graag meegeluisterd naar je verdediging :eek:

Ik hoop dat je toekomstig onderzoek veel goeds zullen doen voor de koralen in onze bakken en op onze riffen.
 
Bovenaan