U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Interessante informatie !!!zaterdag gorgonen/plankton/vissen mix gemaakt en verpakt in zakjes van ~700gram.
deze cocktail bestaat uit:
1000gr diepvries mysis
1000gr zeevruchten cocktail
700gr spiering
500gr spinazie
500gr doppertjes met wortels
125gr nori bladen
200gr rode nori wieren
50gr rode plankton
50gr kogelvlooien
50gr artemia
50gr groene zoo plankton
2ml selco
~3L zoutwater
het totale ingepakt gewicht was ~ 7 kilo
ik voer per dag ~ 20-30 gram van deze mix, eventueel vermengt met wat droogvoer.
ik schat dus met deze batch 7 maanden meegaat![]()
We zagen ze bij Marco uitgepakt worden die haarsterren... Marco zei al: "Als Glenn dit ziet..."Het zijn echt een stel schitterende dieren, t is jammer dat wij niet over de kennis en de speciaalbak beschikken anders...
Heel veel succes met het in leven houden van deze schitterende dieren!
Succes met de speciaalbak Glenn. Gebruik je voederautomaten? Als je eens per 1-2 uur kunt voeren, ook 's nachts, dan zou dat mooi zijn.
even een opmerking, mijn co2 boer vertelde dat dit koud maken van de flessen niet bevordelijk is i.v.m. afzetten van condens en dus corrosie..had geen ruimte meer in de vriezer dus ff in de tuin laten afkoelen. helaas kon er maar 1,5 kilo gevuld
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.