Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

het aquarium van het juliana kinderziekenhuis

nog wat foto's en 1 van de best grote schuimer :goed:
 

Bijlagen

  • PICT0104.jpg
    PICT0104.jpg
    44,1 KB · Weergaven: 2.118
  • PICT0105.jpg
    PICT0105.jpg
    35,9 KB · Weergaven: 2.113
  • PICT0107.jpg
    PICT0107.jpg
    40,3 KB · Weergaven: 2.117
  • PICT0106.jpg
    PICT0106.jpg
    26,4 KB · Weergaven: 2.117
Ziet er heel goed uit Martin......wat un vooruitgang :goed: :) !!
 
heb je de afschuimer nog door moeten blazen? doet tie het weer goed?
 
zodra ik weer kan lopen :( zal ik 1 van de 2 venturi's moeten open maken door spoelen met heet water en of andere middelen helpen niet meer :confused:

hij zit dicht maar ja dat is niet zomaar even gebeurd moet ik even echt een dagje voor uittrekken dat ik het rustig op gemak allemaal kan demonteren en gelijk alles even kan schoonmaken :goed:
@manuel ja he gaat echt super is dan toch een bak die ik maar 1 of 2 keer per maand zie maar om 1 of andere manier is het een beetje 'mijn bakkie'

gr martin
 
vandaag weer eens ouderwetse gulheid meegemaakt van zowel michel van seven seas en hennie van aquarium winkel de pijp

vanmorgen gingen pierre en ik weer eens wat winkels af zo kwamen we vanmorgen als eerst bij seven seas na een kort gesprekje kreeg michel in de gaten wat de forum namen waren bij dit gezicht en begon druk wat dingen uit te zoeken voor de kids van het ziekenhuis
3 potten voer en een grote steen met oren meegegeven en als klap op de vuurpijl ook nog een grote mooie fungia echt helemaal top

en ja we waren toch onderweg dus ff de a1 af en maar eens een keer naar enschede waar we ook hartelijk ontvangen werden en ook hennie dacht aan de kids want nadat we voor ons zelf geshoped hadden kregen we ook nog 3 mooie stukken mee

hennie en michel heel erg bedankt
 
het goede nieuws houd niet op vandaag

ik kreeg net het goede bericht van decoo
dat aanstaand weekend we een nieuwe bewoner krijgen in het jkz

een hele mooi centropyge loricula zal door donatie van decoo zijn intrek kunnen nemen in 1 van de 3 bakken :D
 
Vanochtend bij het JKZ geweest, een Loricula gebracht en gelijk nog een steen met oranje buttons en een stekje montipora.

De 3 bakken zien er leuk uit, heerlijk dat die kinderen daarvan kunnen genieten!

Martin, top dat je je er zo voor inzet, absoluut klasse!

En natuurlijk nog bedankt voor het stekje buttons en de oortjes! :)
 
Zojuist een heel klein stukje op TV gezien waar het aquarium in beeld was.

Ziet er mooi uit en zo te zien vonden de patientjes het ook boeiend.

:goed:
 
Pierre zei:
Voor de mensen die nog willen overmaken
smile.gif
 
heb het gemist arjan waar was het ??

bedankt voor het onder de aandacht brengen van de link pokerface

de lampen zijn geregeld en dat was het voornaamste
als volgende als er weer eens een keer wat vrij komt wil ik van 2 van de drie bakken de bodem vervangen maar dat is meer een toekomst plan
het draait allemaal lekker en alles doet het goed
nu een paar steenkoraaltjes geplaatst en we zullen eens gaan kijken hoe die het doen

gr martin
 
Vandaag 166,50 euri (auteursrechten publicatie Korale)over gemaakt,doe er wat leuks mee......

Pieter
 
helemaal te gek pieter super bedankt :goed:
wat een donatie zeg echt een berg :D
en we hebben al wat moois uitgezocht

zodra de visjes gekocht zijn zullen we het weer publiceren


gr martin
 
ik zat laatst naar een ziekenhuis progamma te kijken.
en toen zag ik in een keer die bak op t.v. toen wist ik gelijk dat het deze bak was.
het is een erg mooie bak hoor:)
 
Ziet er echt super uit.. Hoop dat de zieke kinderen zich zelf er weer wat beter door voelen.. Die zullen zich zelf wel vermaken met het kijken naar al dit moois...
 
Allemachtig wat heeft deze bak toch een "operatie" ondergaan... Het toch een groot verschil met hoe de bak er eerst bij stond. Mijn complimenten aan de verzorgers :goed::goed:, en natuurlijk aan de sponsoren en donateurs :goed: :goed:
 
110%aquafreak zei:
helemaal te gek pieter super bedankt :goed:
wat een donatie zeg echt een berg :D
en we hebben al wat moois uitgezocht

zodra de visjes gekocht zijn zullen we het weer publiceren


gr martin
Deze zullen nu toch wel binnen zijn zeker?
 
sorry dames en heren

maar ik had even geen computer meer

even een kleine update met wat triest nieuws maar daar is al een oplossing voor
de bovenste bak van de 3 is lek
hoe dat precies komt weet ik niet maar we verloren water en in het houten frame onder de bak vonden we dat terug
de bakken bouwer is gebeld en deze gaat dit zsm herstellen zodra deze bak leeg is en dat zal deze week gaan gebeuren de koraalduivel die in de bovenste bak woonde is even naar een logeer adres
omdat deze vis niet lager kan zitten omdat kinderen nu eenmaal ook vingers hebben en deze samen met snoepgoed nog wel eens in de bak steken
ja snoepgoed ja
we vinden van alles terug lollies kauwgom noem het maar op de krijgen het door de gaatjes van de lexaan platen die de bakken afdichten
ja ach de vissen moeten toch eten :D

als alles is herstelt zullen de bakken groot onderhoud genieten en zullenn er weer eens wat mooie foto's volgen
ik hoop op iemand met een echt goede camera

gr martin
 
we hebben inmiddels contact gehad, martin
ik weet dat het weer helemaal in orde gaat komen ..
tot zo lang blijven hier de flesjes joesjuice nog even staan.. ;)
 
110%aquafreak zei:
ik hoop op iemand met een echt goede camera

gr martin
Ik wil best wel eens een poging wagen Martin... Geef maar een gil zodra de bakken er klaar voor zijn.
 
Bovenaan