Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Mark's Coral Reef

Re: Mark's 130x60x60 Coral Reef

gefeliciteerd percula ex fam:p fijn dat je verjaardag heb gevierd onder rotte omstandigheden..weet hoe je je voelt zit ook in die situatie en nog een hoop erbij..vanwege ik veel op forum ben met filmpjes en foto's meer voor afleiding..

hoop dat alles goed komt!!! dat je toch nog een hele fijne verjaardag mag hebbenHappy birthdayuitsteeekend...veel geluk!!!

gr
sander en linda

Ondanks alles heb ik toch nog een erg fijne dag gehad en heb ik er zeker wel mijn vreugde uit kunnen halen.
Zelf kan ik gelukkig in mijn sport ook veel afleiding vinden, dat is iets wat ik ook echt nodig heb waarin ik mij helemaal kan ontladen en mijn dingetje doen helaas wordt een bezoek aan het forum daardoor wel eens wat minder.
Zelf laatst overgestapt op een nieuwe sportschool waarin we toch weer net iets fijner kunnen trainen en ook nog met maatjes van mij en dat is wel erg fijn.
Buiten dit is het natuurlijk ook erg fijn als je na het sporten op de bank kan relaxen en naar het mooie Rifje kan kijken ben ook erg blij hoe mijn bakkie er nu bij staat en ook de positie want de Ex percula stond aan de andere kant in de huist kamer waardoor je toch minder naar het aquarium kan kijken als je lekker in de huiskamer zit te genieten.

Hey kerel, nog gefeliciteerd met je verjaardag, lees het net pas

Gr. Ferry


Sent from my iPad using Tapatalk
Thanx Ferry het is een leuk weekend geweest.
 
Re: Mark's 130x60x60 Coral Reef

Zo sinds vandaag dan mijn nieuwe streamer in gebruik genomen.

Mijn rifje wordt nu verwend door een Tunze 6055 met 7096 Multi controller.
 
Re: Mark's 130x60x60 Coral Reef

doe je goed aan Mark! goeie stroming is een must:)

Ben er ook erg blij mee :)

Nu de andere 5000 l/u nog een keer vervangen door een 6055 als het geld het weer een keertje toe laat dan is het plaatje voor mij weer compleet.
 
Gisteren weer enkele uurtjes met de handen in het water gezeten en zowat het hele rif anders opgebouwd met stenen die ik al een tijdje had draaien in een grote ton met zeewater en meteen vers zeewater en een hoop bacteriën toegevoegd.
Foto's zullen snel volgen als ik tevreden ben.

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk
 
Re: Mark's 130x60x60 Coral Reef

Gisteren weer enkele uurtjes met de handen in het water gezeten en zowat het hele rif anders opgebouwd met stenen die ik al een tijdje had draaien in een grote ton met zeewater en meteen vers zeewater en een hoop bacteriën toegevoegd.
Foto's zullen snel volgen als ik tevreden ben.

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk


oke dan daar wacht ik dan maar op:eek:..hoop nog wel dit jaarfeeste
 
Speciaal voor jou zal ik dan toch vanavond of morgen een foto update maken.
:D

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk
 
jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuitsteeekendenaccordactionslimmetjehallooooouitsteeekend

Dan zal ik meteen weer wat meer op het forum komen heb het erg druk gehad afgelopen tijd naar er komen weer wat vrije dagen aan en misschien deze week een nieuwe acro

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk
 
Speciaal voor jou.
Net toch weer aan het verplaatsen geweest maar dit is Hoe hij er nu bij staat uploadfromtaptalk1355780221592.jpg

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk
 
Re: Mark's 130x60x60 Coral Reef

opbouw vind ik helemaal topp!!!! mooie acro's er tussen en lekker laten groeien tot een ware rif:eek:..fijn als je vrije dagen heb en je aandacht naar de bak!! wat het ook hoort te krijgen,maar je heb mensen die weinig thuis zijn en alleen maar druk met werk..daar hoef ik me ff geen zorgen over te maken:rolleyes:


Benieuwd naar je nieuwe acro? had je nou al een nieuwe lipvis was jij toch of heb ik vergis ik me nu..koppel lipvissen?

gr
sander
 
opbouw vind ik helemaal topp!!!! mooie acro's er tussen en lekker laten groeien tot een ware rif:eek:..fijn als je vrije dagen heb en je aandacht naar de bak!! wat het ook hoort te krijgen,maar je heb mensen die weinig thuis zijn en alleen maar druk met werk..daar hoef ik me ff geen zorgen over te maken:rolleyes:


Benieuwd naar je nieuwe acro? had je nou al een nieuwe lipvis was jij toch of heb ik vergis ik me nu..koppel lipvissen?

gr
sander

Klopt ja is inderdaad erg fijn als je wat tijd over hebt en wat aandacht aan het aquarium kan geven.
Lipvisje heb ik inderdaad helaas geen koppel maar hij doet het wel goed.
Hier meteen foto met volledige verlichting aan.
uploadfromtaptalk1355862508440.jpg

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk
 
Re: Mark's 130x60x60 Coral Reef

Klopt ja is inderdaad erg fijn als je wat tijd over hebt en wat aandacht aan het aquarium kan geven.
Lipvisje heb ik inderdaad helaas geen koppel maar hij doet het wel goed.
Hier meteen foto met volledige verlichting aan.
Bekijk bijlage 312024

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

ziet er goed uit Mark!! lekker frisse bak, mmoie koralen en vissen, mooie anemoontjes:)vissen ,,ben je tevreden met de 10.000 kelvin's blv?


gr
sander
 
Re: Mark's 130x60x60 Coral Reef

ziet er goed uit Mark!! lekker frisse bak, mmoie koralen en vissen, mooie anemoontjes:)vissen ,,ben je tevreden met de 10.000 kelvin's blv?


gr
sander

Hoi Sander,

Ik ben wel tevreden over die 10.000k blv's ik ga ze binnenkort vervangen denk ergens volgende week alle lampen nieuw erin, de lampen die er nu in zitten gingen nog eventjes mee dus einde van het jaar nieuw licht :)
Heb ze in de percula ook altijd gehad.

Gr,
Mark
 
Re: Mark's 130x60x60 Coral Reef

Gisteren zijn er 2 stekjes in gekomen van nieuwe acropora's tevens zit er in 1 van de acrotjes een Tetralia nigrolineata krabbetje.
Ik moet zeggen een erg leuk gezicht en hopelijk dat het krabbetje er nog lang in mag blijven.

PC200085.jpg
PC200081.jpg
PC200082.jpg
 
Re: Mark's 130x60x60 Coral Reef

Zo gisteren even de auto gepakt en langs Vijveraccent gereden.
Ben thuis gekomen met een Zebrasoma scopas en een poets garnaaltje.
Heb eerst het licht uit gezet en de dokter ingebracht maar de andere vonden het daarna nog niet goed dus heb ik maar aan de zijkant een spiegel gezet waarna ze meteen de aandacht op hun eigen spiegel beeld hadden en de scopas lekker rust kreeg.
Hopelijk komt het allemaal goed en zie ik de scopas snel met de rest rond zwemmen.
 
Re: Mark's 130x60x60 Coral Reef

Zo heerlijk als je wat extra tijd hebt om alles weer naar wens te maken.
Vandaag groot onderhoudt gedaan in de sump alles eruit gehaald compleet schoon gemaakt en in het middelste vak de DSB gemaakt.
Tevens de Chaetomorpha gesnoeid en daar gaat een stukje van op het forum.

Tevens ging het allemaal gepaard met een waterwissel met lekker vers water :)

Hier wat fototjes voor de liefhebbers.
Weer eens wat anders dan een update van de display tank :)

PC280081.jpgPC280085.jpgPC280086.jpgPC280087.jpgPC280088.jpg
 
Re: Mark's 130x60x60 Coral Reef

Next 1
PC280089.jpgPC280090.jpg
PC280091.jpgPC280092.jpg
PC280094.jpg
 
Bovenaan