Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Crabcity Reef

Van hier ook............. van harte gefeliciteerd!!!!!!!!!!!

Hey Stefan,

Gefeliciteerd met je verjaardag :D Tijd om een mooi kado voor jezelf te kopen ;)

Van harte gefeliciteerd !

Dikke proficiat Stefan:goed:

Ook van mij een dikke proficiat Stefan.

Groetjes Erik

Het kan nog net ...

Proficiat....:)

Anton,Aissa,Arjan,Manuel,Luc en Anja,Nathalie,Mike,Kurt,Ria,Dietger,Erik en Jan allemaal hartstikke bedankt.

Aissa: Het zit niet in het aantal jaren,maar hoe jong je je voelt ;)

Nathalie: Na afgelopen weekend valt er weinig kado meer aan mezelf te geven die nog enig sinds in de buurt zou komen van wat dit weekend me gebracht heeft.

Mike: Ik hoorde dat er bij jou ook weer een bak draait wanneer krijgen we daar iets van te zien?:D

Dietger:Tja bak gaat behoorlijk,maar ja tevreden ben ik eigenlijk nooit,kleuren zijn goed alleen blijft de groei wat achter en dat zou ik graag anders zien.

Sorry aan iedereen voor de late reactie maar ik was dit weekend in Nurnberg voor de Interzoo dus kon niet eerder reageren.

Hoi Stefan,bedankt voor de gastvrijheid :goed: !! Je bak ziet er goed uit,zeer goed afgewerkte techniek en mooie dieptewerking die op de foto's totaal te wensen overlaat ;) !! Volgende keer zal ik mn toestel meenemen......vergeten in alle haast!!

manuel69 zei:
Hoi Stefan,bedankt voor de gastvrijheid :goed: !! Je bak ziet er goed uit,zeer goed afgewerkte techniek en mooie dieptewerking die op de foto's totaal te wensen overlaat ;) !! Volgende keer zal ik mn toestel meenemen......vergeten in alle haast!!
Ge bent toch wel een bietje verslaafd aan dit forum is het niet,zo zit je hier binnen en zo weer op het forum,volgens mij heb je ook wel een paar stukken weg overgeslagen.:D

Even zonder gekheid: het was een genoegen je hier te mogen ontvangen...en dat van die camera is je vergeven, een mens heeft maar twee handen en een beperkt aantal bytes die door onze eigen harde schijf kunnen.En het is natuurlijk een goede reden om nog eens langs te komen.;)

Probeer nog ergens wat rust te pakken want het wordt zondag vast nog een drukke dag.

..Stefan.. zei:
Mike: Ik hoorde dat er bij jou ook weer een bak draait wanneer krijgen we daar iets van te zien?:D
Je bent van harte welkom om de bak te komen bekijken Stefan :rolleyes:
Zondag lekker vroeg op! :p

Nee we willen nu wel eens een dagboek zien Mike, met veeeeeeeeel foto's......toch Stefan??????:D

En wel voor zondag anders moet je die dag trakteren....:p

MDJ - Mike zei:

Volgende keer dan maar een aqua tour omgeving Rotterdam / Den-Haag!
Als onze fotograaf Manuel dan ook mee komt kan er eindelijk iets op het forum verschijnen..
Dat trakteren komt zoiezo wel goed ;)

Anton zei:
Nee we willen nu wel eens een dagboek zien Mike, met veeeeeeeeel foto's......toch Stefan??????:D

En wel voor zondag anders moet je die dag trakteren....:p

MDJ - Mike zei:
Zal ik zeker nog een keer doen.

Inderdaad erg vroeg op maar dat valt nog wel mee, erger is dat ik de nacht erop ook nog moet werken wordt een lange dag:( .

Anton zei:
Inderdaad Anton er moet natuurlijk wel een dagboek komen van die bak ,ik krijg het een beetje te rustig hier bij de dagboeken.;)

Eindelijk na 1 1/2 jaar jagen heb ik hem!!!!!!!!!!!!

Onderstaande lieverd is verantwoordelijk voor ongeveer €1000 schade!
Voor wie deze krab in zijn aqua vind of levendsteen gaat halen en denkt oohhh leuk krabje! Zal ik even opnoemen waar zijn dieet zoal uit bestaat: Doopvonten, buttons ,Ricordia yuma ,blastomussa ,acro stekken en oh ja zandzevende zeesterren vond hij ook heel erg lekker.

Kan er iemand een naam op plakken?

Bijlagen

• DSC01528.JPG
    DSC01528.JPG
    250,1 KB · Weergaven: 9
  • DSC01527.JPG
    DSC01527.JPG
    247 KB · Weergaven: 10
  • DSC01532.JPG
    DSC01532.JPG
    220,7 KB · Weergaven: 10
Back