U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Ge bent toch wel een bietje verslaafd aan dit forum is het niet,zo zit je hier binnen en zo weer op het forum,volgens mij heb je ook wel een paar stukken weg overgeslagen.manuel69 zei:Hoi Stefan,bedankt voor de gastvrijheid :goed: !! Je bak ziet er goed uit,zeer goed afgewerkte techniek en mooie dieptewerking die op de foto's totaal te wensen overlaat!! Volgende keer zal ik mn toestel meenemen......vergeten in alle haast!!
Je bent van harte welkom om de bak te komen bekijken Stefan..Stefan.. zei:Mike: Ik hoorde dat er bij jou ook weer een bak draait wanneer krijgen we daar iets van te zien?![]()
MDJ - Mike zei:Je bent van harte welkom om de bak te komen bekijken Stefan![]()
Zondag lekker vroeg op!![]()
Anton zei:Nee we willen nu wel eens een dagboek zien Mike, met veeeeeeeeel foto's......toch Stefan??????![]()
En wel voor zondag anders moet je die dag trakteren....![]()
Zal ik zeker nog een keer doen.MDJ - Mike zei:Je bent van harte welkom om de bak te komen bekijken Stefan![]()
Zondag lekker vroeg op!![]()
Inderdaad Anton er moet natuurlijk wel een dagboek komen van die bak ,ik krijg het een beetje te rustig hier bij de dagboeken.Anton zei:Nee we willen nu wel eens een dagboek zien Mike, met veeeeeeeeel foto's......toch Stefan??????![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.