Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Zoek goede Verlichting

Misschien eens kijken hier op het forum of je iemand treft die van z,n philips coralcare af wil ? Zo ben ik via dit prachtige forum aan m,n 3 coralcare's gekomen voor mooie prijzen!

Zijn prima lampen. Zo goed als identiek aan de radions. Alleen garantie is een dingetje, maar voor het prijsverschil een goed te aanvaarden risico.
@Keesjuh draait ook op deze lampen. Alles doet het goed eronder.

Zijn geen radions. Is imitatie
Kan eventueel ook nog zo zijn dat dit de eigenlijke fabrikant is waar de Radions ook gemaakt worden 😇.

merk ik in mijn andere hobby ( Radiografische modelbouw) ook heel veel zenders en ontvangers die onder een zogenaamd premium europees merk verkocht worden maar eigenlijk gewoon uit china komen en daar door de fabrikant die ze produceerd onder hun eigen merk voor een fractie van de prijs op Alie verkocht worden.

Laatst bewerkt:
Zou goed kunnen. Zoizo zijn Chinese heel goed in nabootsen van andere merken, en dan met een eigen andere naam. Vindt zelf Ali zoizo niet slecht, maar fijt is wel je moet wel goed opletten wat je koopt, Lees zelf ook altijd de recenties. Met de lampen die ik heb genomen waren de recenties verder best goed. Al was dat geen AliExpress maar Alibaba maar goed kom beide uit China. Maar een collega van me besteld ook veel via AliExpress, ook voor modelbouw, en zeg beetje zelfde als jij ja.

Back
Bovenaan