Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Zoanthus

Aquarium 2308

ZeewaterForum lid
Welke vis kan je inzetten tegen de zoanthus etende naaktslakken en spinnetje? Ik dacht zelf aan de lipvissen maar welke eet dit het best of doen ze er geen van alle wat aan?
Het is preventief zodat als het gebeurt er gelijk iets is wat het bestrijd.
 
preventief zou je lipvissen in kunnen zetten. de 6streep lipvis is niet groot, mooi van kleur en doet goed werk. Nadeel is wel dat deze wat territoriaal kan worden en de bak als van hem beschouwd wat nieuwe vissen plaatsen wel eens lastig kan maken.
Tot nu toe heb ik een goede, die blijft lekker rustig :)

De beste methode is om de nieuwe stukken even te dippen in zoet water. Valt er wat af, dan kan je beter een quarantaine opzetten voor dit stuk
 
preventief zou je lipvissen in kunnen zetten. de 6streep lipvis is niet groot, mooi van kleur en doet goed werk. Nadeel is wel dat deze wat territoriaal kan worden en de bak als van hem beschouwd wat nieuwe vissen plaatsen wel eens lastig kan maken.
Tot nu toe heb ik een goede, die blijft lekker rustig :)

De beste methode is om de nieuwe stukken even te dippen in zoet water. Valt er wat af, dan kan je beter een quarantaine opzetten voor dit stuk
Oké dan doe ik denk ik een lipvis. Een gele lipvis is rustiger tegen andere maar doet die ook die dingen op eten is dan de vraag. In ieder geval bedankt voor je informatie👍
 
Bovenaan