Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Zetlight UFO ervaringen gevraagd

ducati John

ZeewaterForum lid
Goedendag, wij hebben sinds kort een Zetlight UFO met WiFi controller boven onze nano hangen.
Nou zijn we opzoek naar de (ideale) instelling voor de dagdelen in de Horizon app.
Is er iemand hier op het forum, die hier ervaring mee heeft (heb al gezocht, maar niet veel gevonden over deze lamp)

mvg, John

OP
OP
ducati John

ducati John

ZeewaterForum lid
Hallo, iemand ervaring met deze led lamp?

groet , John

Goedendag, wij hebben sinds kort een Zetlight UFO met WiFi controller boven onze nano hangen.
Nou zijn we opzoek naar de (ideale) instelling voor de dagdelen in de Horizon app.
Is er iemand hier op het forum, die hier ervaring mee heeft (heb al gezocht, maar niet veel gevonden over deze lamp)

mvg, John

bonaire

ZeewaterForum lid
Hallo, is er nou echt niemand met wat tips voor deze verlichting?? 😳

Gr. John
Nou ik wel ik heb ( had ) een zetlicht boven mijn Red sae 170 hangen vond het een mooie verlichting zeker die schitterring is erg mooi maar ben toch over gegaan naar de Hydra 26HD en zag meteen verrandering dus ik weet niet wat jij hebt ??? gr John

FFF

ZeewaterForum lid
Ik heb er 3 boven mijn bak van 600l.
Eerste wat in mij op komt, ze zijn wel erg krachtig voor een nano bakje dus ik zou koraal rustig laten wennen.
Ideale setting lijkt me toch een kwestie van proberen en testen.

OP
OP
ducati John

ducati John

ZeewaterForum lid
Nou ik wel ik heb ( had ) een zetlicht boven mijn Red sae 170 hangen vond het een mooie verlichting zeker die schitterring is erg mooi maar ben toch over gegaan naar de Hydra 26HD en zag meteen verrandering dus ik weet niet wat jij hebt ??? gr John
Hallo John, wij hadden eerst de standaard verlichting (3 led lampjes) van de Aqua medic Yasha erboven hangen. En we hebben de eerste weken op 25% van de UFO gebruikt. De koralen reageerde niet echt positief en verkleurde nogal. Nu heb ik de kracht langzaam opgevoerd, maar weet nou niet echt of het beter wordt 😒 Daarom zoek ik wat adviezen voor deze dure lamp..... Gr. John

bonaire

ZeewaterForum lid
Hallo John, wij hadden eerst de standaard verlichting (3 led lampjes) van de Aqua medic Yasha erboven hangen. En we hebben de eerste weken op 25% van de UFO gebruikt. De koralen reageerde niet echt positief en verkleurde nogal. Nu heb ik de kracht langzaam opgevoerd, maar weet nou niet echt of het beter wordt 😒 Daarom zoek ik wat adviezen voor deze dure lamp..... Gr. John
jij hebt een UFO ZETLICHT ?

bonaire

ZeewaterForum lid
Oke heb nu de hydra26HD ben erg tevreden zie al verschil na een paar dagen heb mijn zetlicht terug in de doos gedaan.
gr

Bovenaan