Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Yves’ bakje

Hey Tanne,

1 x Venusta
1 X Multicolor
2 x Multifasciata
1 x Chelmon Rostratus
1 x Zebrasoma Flavescens
1 x Siganus Magnifica
1 x Valenciennea Bella
2 x Amphiprion ocellaris
2 x Chromis Viridis
1 x Pterapogon Kauderni
1 x Nemateleotris Magnifica


Venusta, multicolor, multifasciata... Mooi! Wat heb je verder allemaal?
 
Laatst bewerkt:
Hey Tanne,

1 x Venusta
1 X Multicolor
2 x Multifasciata
1 x Chelmon Rostratus
1 x Zebrasoma Flavescens
1 x Siganus Magnifica
1 x Valenciennea Bella
2 x Amphiprion ocellaris
2 x Chromis Viridis
1 x Pterapogon Kauderni
1 x Nemateleotris Magnifica
Een leuke en slim gekozen bezetting. Nagenoeg reefsafe, nuttige vissen, de klassiekers en aangevuld met een paar mooie 'specials'. Het is je koralen aan te zien dat je keuzes overweegt! :)
 
Wanneer kunnen we die foto's van je interrupta gaan bewonderen?

Een leuke en slim gekozen bezetting. Nagenoeg reefsafe, nuttige vissen, de klassiekers en aangevuld met een paar mooie 'specials'. Het is je koralen aan te zien dat je keuzes overweegt! :)
 
Wanneer kunnen we die foto's van je interrupta gaan bewonderen?
:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
Als hij er is! Er staat nog meer in bestelling, het druppelt heel langzaam binnen... Kleine semilarvatus zwemt inmiddels, tweetal ventralis en tweetal flavoguttatus ook. Nakweek Pygo, kleine larvatus en de interrupta gaan hopelijk volgen... Ik kan nog even doorsparen.
 
:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
Als hij er is! Er staat nog meer in bestelling, het druppelt heel langzaam binnen... Kleine semilarvatus zwemt inmiddels, tweetal ventralis en tweetal flavoguttatus ook. Nakweek Pygo, kleine larvatus en de interrupta gaan hopelijk volgen... Ik kan nog even doorsparen.
Wordt weer een mooie bezetting.
En inderdaad, je weet waarvoor je werkt de volgende maanden 😉
 
Wordt weer een mooie bezetting.
En inderdaad, je weet waarvoor je werkt de volgende maanden 😉
Haha! Inderdaad. Ik heb geduld, er valt ook nu al genoeg te kijken. Het is leuk de bezetting stapje voor stapje op te bouwen. Er moet wel een uitdaging blijven ;)
 
Staat er allemaal weer mooi bij, top bak 😁
Mooie foto's van prachtige koralen.
Blijft prachtig, vooral die acropora 'tafels'!
Prachtig zeg.
Bedankt allemaal!
Momenteel beetje flap, maar niet te erg.
Vandaag wat afgezogen met waterwissel en volgende week komt de hele sump nog eens aan de beurt voor een grote poetsbeurt. Daarna ga ik eens de maxspect nano blocs plaatsen en een 2 tal weken daarna de marine pure block eruit nemen.
Benieuwd of mijn aluminium terug gaat afnemen.
 
Prachtige yves 👌
 
Mooie invalshoek Yves, misschien valt het me nu pas op: die SPS tafel acropora's: veel licht en stroming nodig.
En pal ernaast: een hele kolonie ricordea's florida die weelderig open staan en groeien. Kan dus ook, twee verschillende habitat in één.
 
Poeh, poeh, poeh wat mooi! Hier zit heel veel tijd, liefde en expertise in, petje af. Als ik ooit iets kan creëren wat er half zo goed uitziet, ben in een tevreden man (y):)
 
Bedankt mannen.
De ricordea's doen het daar zeer goed Marcel.
De laatste tijd vermenigvuldigen ze als een gek. Ooit waren ze maar met twee.
 
Bovenaan