Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Wie wil er meedenken welke vissen ik zou kunnen nemen?

OP
Marcel oosterhof

Marcel oosterhof

ZeewaterForum lid
Ik heb hier nog een Clownvisje waar ik eigenlijk van af wil. Grote reus maar laat echt iedereen volledig met rust. Deze heeft besloten samen te paren met mijn bullethole en dan is mijn bak wel echt te klein. Dan terroriseren ze heel de boel :ROFLMAO:
Ja Joos jij hebt wat grotere exemplaren clownsvissen gehad in een wat kleinere bak zijn die vissen bij jou erg dominant geweest en wat ik ook nog weleens teruglees dat ze je gaan bijten als ze ouder worden. Ik kan bij mijn LFS altijd clownsvissen kopen die hebben ze standaard altijd op voorraad maar ik twijfel of dat goed gaat met kleiner blijvende visjes waar ik ook interesse in heb. Als ik ergens een hekel aan heb is om naar een bak te kijken waar vissen elkaar het leven zuur maken ik heb dat in de nano gehad (verkeerde keuzes gemaakt) en dat wil ik nu voor zijn.

JL92

ZeewaterForum lid
Ja zoals ik zeg, mijn oudste en grootste clown is echt een grote vriendelijke reus. Sinds ze eitjes leggen zijn het, als er eitjes in de bak zitten, klootzakken. Verder heeft deze altijd in vrede geleefd met iedereen. Hij gaf alleen af en toe de Tomini een knauw maar die zitten elkaar dan uit te dagen.

Marc.B

ZeewaterForum lid
Een van de Nemateleotris pijlvisjes zou ook leuk erbij passen denk ik. Rustige zwemmers die liever hun holletje induiken dan ruzie zoeken, maar meestal wel zichtbaar blijven als de boel rustig blijft.

Jack ravensbergen

Katwijk aan Zee
Geen vis , maar wel geinig 😁
20220116_154116.jpg

Tika

ZeewaterForum lid
Absoluut mooie vissen mee eens ik twijfel daar nog wat over gezien hun dominantie als ze groter worden. Anemoon vind ik een te groot risico, kan aan de wandel gaan, netelt als een gek. Ik vind het mooi hoor maar als ik clownsvissen neem dan moeten ze het zonder anemoon doen 😀
Bij ons zitten er ook twee clownsvissen in waren onze enige vissen al in ons nanotje .
Ze huizen in ons hamerkoraal die hier aangezien het altijd vol openstaat zo te zien geen last van heeft .
Deze zitten samen nu met twee Gramma loreto en twee pijlvisjes al deze zwemmen in complete harmonie samen rond .

Jack ravensbergen

Katwijk aan Zee
Jack mijn bak draait nog iets te arm, natuurlijk ben ik je mooie aanbod niet vergeten alleen wil ik dat wel een kans van slagen geven. Morgen gaat er meer vis in en ga ik ook mijn nitraat verhogen die is al lange tijd nul
Maar de stek wil ik natuurlijk wel graag hebben !
Dan staat ie in back order voor je 👊

Bovenaan