Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Welkom

Jan Harbers

administrator
Welkom als adverteerder op dit forum.
Wij wensen u goede zaken toe!

Adres gegevens:

www.aquariumcoenen.nl


Koningin Julianaweg 21
5684 VA Best
0499 395000
 
Laatst bewerkt:
Welkom,

Werd tijd dat jullie hier op het forum kwamen.

Succes hier.

Gr Mark
 
welkom

ja idd dat zijn ze, maar onze zeepaarden komen er vandaan en deze zijn perfect.
maar zo heeft iedere zaak mijn inziens goede en slechte kanten,
heb op dit moment heb ik met een grote sponser van het forum een probleem dat niet opgelost lijkt te worden terwijl er vele mee weglopen:mad:
heb bij coenen 1x niet goede rekening gehad (kwam er thuis pas achter) maar dat werd zonder probleem geregeld en kreeg nog een excusses na dat zijn voor mij + punten.

mvg mark
 
Dat mag ook gezegt worden inderdaad. Ik hoop dat hun sponsoring hier er wel voor zorgt dat hun bewustzijn wat betreft tot hun verkoop praktijken wat zal verbeteren.
 
welkom

ja idd dat zijn ze, maar onze zeepaarden komen er vandaan en deze zijn perfect.
maar zo heeft iedere zaak mijn inziens goede en slechte kanten,
heb op dit moment heb ik met een grote sponser van het forum een probleem dat niet opgelost lijkt te worden terwijl er vele mee weglopen:mad:
heb bij coenen 1x niet goede rekening gehad (kwam er thuis pas achter) maar dat werd zonder probleem geregeld en kreeg nog een excusses na dat zijn voor mij + punten.

mvg mark

Helemaal mee eens maar meer slecht dan goed is niet waar men op zitten te wachten


Dat mag ook gezegt worden inderdaad. Ik hoop dat hun sponsoring hier er wel voor zorgt dat hun bewustzijn wat betreft tot hun verkoop praktijken wat zal verbeteren.


Dat zou wel s goed zijn ja.
Meer klantvriendelijkheid, kwalitiet i.p.v. kwantiteit en dan ben je al aardig "goed"onderweg.
 
Welkom op het forum!

Overigens is de kwaliteit van de service bij Coenen de laatste tijd sterk verbetert. De aquaria zijn vernieuwd en de service is ook een stuk beter. Met zeewater vragen kun je het beste vragen naar Jordan, want hij is goed op de hoogte.

Ik ben bezig met de opstart van een nieuw aquarium, en ik ga gebruik maken van maricultuur (gekweekt) steen van Coenen en WW. In mijn dagboek kun je mijn ervaringen straks lezen over de vergelijking van de kwaliteit van het steen.
 
Vroeger kwam ik er regelmatig en was niet tevreden over de service.
Het laatste jaar kom ik er weer geregeld en moet zeggen dat het allemaal een stuk verbeterd is.
Zowel qua service als assortiment.
De vissen die ik er gekocht heb doen het allemaal prima, waaronder een witborst die al meer dan een jaar in m'n bak zwemt.
 
Ik ben afgelopen zaterdagmiddag nog bij Coenen geweest. Het was hartstikke druk, maar ik werd toch nog heel snel geholpen. Ik had wat levend steen nodig. De naam van diegene wie mij geholpen heeft, kan ik zo niet noemen, maar hij nam ondanks de drukte wel de tijd om wat mooie stukken steen mee uit te zoeken. Bedankt nog!
 
Hoi,

ook ik kom regelmatig bij Coenen in Best. Meestal voor voer en kalk ed. Maar ook heb ik er recent een koppeltje dwergkeizertjes (C. argi) gehaald. Deze doen het uitstekend. Verder zien de vissen er ook praktisch altijd gezond uit.

Wat mij betreft dus alleen positieve ervaringen. Ik heb alleen pas anderhalf jaar een aquarium dus ik weet niet hoe het daarvoor was (is nu ook niet zo belangrijk meer eigenlijk ;) ).

Groetjes,
Paul.
 
Nu nog wat meer plaatjes op hun website zodat je nog net iets meer van al dat moois kan zien.
Voor wat ik kan zien, ziet het er erg netjes en verzorgd uit.

En wat die vermeende klachten betreft, ik heb bij alle aquarium winkels weleens iets negatiefs meegemaakt. Het blijft toch nog altijd een kwestie van goed opletten bij het afrekenen en kopen, en als het dan toch fout gaat niet meteen kwaad worden. Dit laatste is niet altijd makkelijk als je net 100 km. ( of meer ) naar huis gereden bent en ontdekt dat e.e.a. niet helemaal klopt. Dit is iets waar de sponsers ook eens aan moeten denken als ze een foutje maken.

Dave
 
Toen ik nog in brabant woonde, kwam ik geregeld bij Coenen te Best, en ik moet zeggen, ik had toen enkel goede ervaringen! nooit geen dode dieren gehad oid, en vond de service ook goed, en is toch al meer dan 5 jaar geleden.
Echter, gisteren zijn wij er weer geweest omdat wij bij mijn moeder op bezoek waren in brabant, toen viel het mij een beetje tegen, Coenen had voorheen altijd allerlij soorten vissen in het assortiment, nu zwom er maar heel weinig rond, was niet spectaculair.
Heb er wel 2 mooie koralen gekocht gisteren, die nu al heel mooi open staan, dus daar ben ik blij mee ;-)
Maar zijn er redenen waarom het assortiment minder is geworden? weet iemand dat?

Groetjes Petra
 
volgens mij krijgen ze volgende week pas weer nieuwe zending binnen, gedurende de vakantieperiode is de voorraad zeer matig geweest. mij werd verteld omdat er 1 op vakantie was :(
 
volgens mij krijgen ze volgende week pas weer nieuwe zending binnen, gedurende de vakantieperiode is de voorraad zeer matig geweest. mij werd verteld omdat er 1 op vakantie was :(

Hm, wel jammer, maar ja helaas, dan hadden wij gewoon pech denk ik ;-)
Volgende keer als we weer in Geldrop zijn (ja, mijn moeder woont in Geldrop hahhahahha) gaan we nog maar eens een keertje langs, hopelijk dan een uitgebreider assortiment, zal vast wel dan ;-)

Groetjes Petra
 
Ik heb weinig klachten over de dieren van Coenen ze gaan bij mij altijd prima. Wat ik wel erg bij hun vind tegenvallen is dat ze niet wekelijks nieuwe aanvoer hebben en als je er iets besteld bijna altijd 2 a 3 weken moet wachten ik vind dat dat in deze tijd niet meer kan. Maar ben verders dik tevreden.
 
Bovenaan